Forum

Ediusta HD görüntü ...
 

Ediusta HD görüntü işlemek

2 Gönderi
2 Üyeler
0 Reactions
1,948 Görüntüleme
(@kompela)
Gönderi: 30
Başlığı açan
 
[#12080]

Meraba dostlar. Edius kurulumundan sonra ilk açtığımızda karşıma gelen pencereden yalnızca 720p işleyebileceğim SD formatını seçmiştim zamanında. Şimdi HD çekilen videolarımı ediusta işlemek istiyorum fakat yalnızca SD formatını görüyorum. O ilk karşıma gelen pencereyi tekrar nasıl açabilirim diye soracaktım. Kaldırıp yeniden yüklememe rağmen o pencereyi göremedim.


 
Gönderildi : 11/04/2014 2:02 am
(@payitaht)
Gönderi: 0
 

Proje açıkken Settings > Project Settings > Change Current Setting i seçip oradan video ayarlarını değiştirebilirsiniz. Yeni proje açarken de yapabilirsiniz.


 
Gönderildi : 11/04/2014 2:11 pm
Paylaş: