Forum

Ediusta derslere ba...
 

Ediusta derslere başladım

3 Gönderi
3 Üyeler
0 Reactions
2,344 Görüntüleme
(@raslanti)
Gönderi: 0
Başlığı açan
 
[#12601]

Arkadaşlar ediusta dersler paylaşmaya başladım buyrun ilk linkini sizinle paylaşayım

ilk ders olduğu için baya bişeyi gözden kaçırmışım telafi edicez artık. sizlerde dilerseniz bu başlık altında ne tarz dersler istediğinizi paylaşabilirsiniz. sorunlarınızın çözümlerini videolar aracılığıyla çözmek için elimden geleni yaparım.


bir takım çabalar...

 
Gönderildi : 07/08/2014 11:54 pm
(@aleste)
Gönderi: 0
 

bye


oh be 😀

 
Gönderildi : 10/08/2014 2:18 am
(@payitaht)
Gönderi: 0
 

Youtube'da ismini Ders 1 değil de,dersin içeriği olarak değiştirirsen daha iyi olur. Edius Dersleri "Keying ve bilmem ne" gibi. Böyle olunca sıfırdan Edius'u anlatıyormuşsun hissi veriyor.


 
Gönderildi : 10/08/2014 6:23 am
Paylaş: