Forum

İnternetime Dokunma...
 

İnternetime Dokunma Yürüyüşü ve Devrimden Sonra Zirvesi

7 Gönderi
4 Üyeler
0 Reactions
2,217 Görüntüleme
(@mordevrim)
Gönderi: 0
Başlığı açan
 
[#7203]

Arkadaşlar, Sinema Sözlük olarak pazar günü (15 mayıs 2011) ilk önce Taksim'deki "İnternetime Dokunma" yürüyüşüne katılıyor, ardından da yönetmeni ile birlikte Kadıköy'de Devrimden sonra filmini izliyoruz.

Taksimdeki yürüyüş saat 14:00'de Taksim meydan girişinde başlayacak. Devrimden sonra zirvesi ise saat 18:00'de önce Nazım Hikmet Kültür Merkezinde toplanma (yarım saat 45 dakika katılacak olanların gelmesi için beklenilecek ve 19'a doğru sinemaya geçilecek), ardından 19:15'te Kadıköy Rexx sinemasında film izleme ve hemen ardından saat 21:00'den saat 23:00'e kadar film hakkında söyleşi şeklinde devam edecek.

Her iki etkinliğe de katılacak olanların bana sözlükten veya facebook'tan ve hatta cep telefonumdan ulaşmaları rica olunur.

Gerekli yönlendirmeler:

Sözlük başlığı: devrimden sonra filmine gidiyoruz zirvesi
Facebook: http://www.facebook.com/event.php?eid=198108203565155 " onclick="window.open(this.href);return false;
Tel no: 0 505 222 23 19


Yapmayın. Aynı Big Bang'in çocuklarıyız hepimiz...

 
Gönderildi : 13/05/2011 12:55 am
(@homeros)
Gönderi: 0
 

Facebook ile sözlük hesabım yok, buradan yazıyorum bir de cep'ten mesaj atıyorum. Yani son anda çok acil veya beklenmedik bir durum çıkmadıkça her 2 etkinliğe de katılırım. Taksim yürüyüşüne belki bizim siteyle katılmayabilirim, başka arkadaşlarda vardı gidecek önceden onlarla konuşmuştum ama belli de olmaz tabi.


 
Gönderildi : 15/05/2011 1:50 am
(@mordevrim)
Gönderi: 0
Başlığı açan
 

Bizim siteden zaten çok kişi olacağını zannetmiyorum. Ekşicilerle birlikte olurum ben büyük bir olasılık. Telefon numaram var zaten yukarıda.


Yapmayın. Aynı Big Bang'in çocuklarıyız hepimiz...

 
Gönderildi : 15/05/2011 2:49 am
(@homeros)
Gönderi: 0
 

Yürüyüşe maalesef katılamayacağım, sinema olayı ise şüpheli ama Apranax'a olan güvenim tam. Eğer beni yüzüstü bırakmazsa 18'de Nazım Hikmet'te olurum.

Ekleme: Ben nereye geliyorum Allahasen? Yarına ödev var hemi de vize ödevi, aklımdan çıkmış. Kısaca akşama da gelemeyeceğim.


 
Gönderildi : 15/05/2011 4:03 pm
(@serkanyavuz)
Gönderi: 0
 

http://www.flickr.com/photos/serkanyavuz/sets/72157626605471629/ " onclick="window.open(this.href);return false; 🙂


Vimeo : http://vimeo.com/user4550668" onclick="window.open(this.href);return false;
Flickr : http://www.flickr.com/photos/serkanyavuz/" onclick="window.open(this.href);return false;

 
Gönderildi : 16/05/2011 7:37 am
(@anilcagin)
Gönderi: 0
 

Fotoğraflar çok başarılı Serkan.


‎"Giydikçe açılır" diyen tezgahtar, "uzadıkça şekil alır" diyen kuaför, "zamanla unutursun" diyen arkadaş... Bunların hepsi aynı örgüte üye...

 
Gönderildi : 16/05/2011 4:17 pm
(@serkanyavuz)
Gönderi: 0
 

Fotoğraflar çok başarılı Serkan.

Çok teşşekkür ederim Anil 🙂


Vimeo : http://vimeo.com/user4550668" onclick="window.open(this.href);return false;
Flickr : http://www.flickr.com/photos/serkanyavuz/" onclick="window.open(this.href);return false;

 
Gönderildi : 16/05/2011 6:46 pm
Paylaş: