Merhaba arkadaşlar, bolca set ortamında bulunmak istiyorum, bu yüzden görüntü yönetmenliği haricinde tüm görevlere talibim. İstanbulda haftasonları müsaitim. İlgilenenler özel mesaj atsınlar.
Ben çay yapmaya gelirim.
Valla ne yalan söyleyeyim ?
Layyn niye yalan söyleyeyim ?
İsteyen olursa ben de senaryo yazar bırakırım (polemiğe de girmem). 🙂
Deccal, gördüm seni sobe.
payitaht çayları ben yapacaktım. Neyse ikimiz beraber yaparsak daha hızlı olur . Böylelikle ekip de yavaş yavaş şekilleniyor arkadaşlar, senaryo, 2 çaycı ve paspas var şimdilik.
payitaht çayları ben yapacaktım. Neyse ikimiz beraber yaparsak daha hızlı olur . Böylelikle ekip de yavaş yavaş şekilleniyor arkadaşlar, senaryo, 2 çaycı ve paspas var şimdilik.
😀 süper ya, bremen mızıkacıları gibi olduk 😀
bi eşşek lazım şimdi hepimizi taşıycak 😀
payitaht çayları ben yapacaktım. Neyse ikimiz beraber yaparsak daha hızlı olur . Böylelikle ekip de yavaş yavaş şekilleniyor arkadaşlar, senaryo, 2 çaycı ve paspas var şimdilik.
😀 süper ya, bremen mızıkacıları gibi olduk 😀
bi eşşek lazım şimdi hepimizi taşıycak 😀
eşşekten önce üçüncü gönüllü bir çaycı daha bulursak, çay tarafını iyice güçlendirmiş oluruz bence.
doğru ben hemen gaza geldim 😀
paspas yemini:
mekana çamurlu ayakkabılarla girilmesine mani olacağıma
terlik, sandalet, kösele, topuklu, spor ayakkabısı demeden hizmet sunacağıma
gelen herkesi güler yüzle karşılayacağıma and içerim 🙂
not: topuklu zor olur ha, öyle deme, zor yemin ettim 🙂
Bir filmin başarı sağlamasındaki en önemli unsur paspastır zaten.
Netekim, birileri çıkıp, "Sete ayakkabılarıyla girdiler" dese ne yaparız bilemem 🙂
Deccal, gördüm seni sobe.
bende kameraların tozunu alabilirim
Sapladıklarınızı kim çıkaracak adamdan 🙂
Çanta taşırım. İddialıyım bu konuda.