Forum

Montaj & Animasyon için gerekli donanım özellikleri

1 Gönderi
1 Üyeler
0 Reactions
2,129 Görüntüleme
(@selametalkan)
Gönderi: 15
Başlığı açan
 
[#10855]

Merhaba arkadaşlar.
Ben video montaj ve animasyonlarımı artık eski bir nesil sayılabilecek bir imac de yapıyorum.
Ama artık değişmemin zamanı geldi bilgisayar gelişen yazılımları takip edemiyor.
Benim yine apple ile ilgili bir çözüm bulmam gerekiyor.
Bana konu hakkında yardımcı olabilecek tecrübeli arkadaşlardan yardım istiyorum.
İlginiz için şimdiden teşekkür ederim.


 
Gönderildi : 19/06/2013 12:30 pm
Paylaş: