Forum

Bu eşyanın ismi nedir ve ne için kullanır_

9 Gönderi
4 Üyeler
0 Reactions
1,367 Görüntüleme
(@yigit0can)
Gönderi: 43
Başlığı açan
 
[#10341]

BU resimdeki eşyanın ismi nedir ve sette ne işe yara, nasıl kullanır?


 
Gönderildi : 24/02/2013 9:14 pm
(@ilkersn)
Gönderi: 0
 

her ne ise göremiyorum. softicons.com free icons. küçük bir ikon sadece 🙂


filmleriniz için müzikler

Son Kısalarımız: tesir Kader Eris
Kısa filmlerimiz, ücretsiz müzikler ve kendin yap videoları

 
Gönderildi : 24/02/2013 9:30 pm
(@yigit0can)
Gönderi: 43
Başlığı açan
 

her ne ise göremiyorum. softicons.com free icons. küçük bir ikon sadece 🙂

Aibicim: Bu eşyanın gerçeğini yapacağım. Hani bu kameraların önüne koyuyorlar ya sahne 2,3,4 diye sonra kapatıyor şak diye. Bu aletin ismi ne diye geçiyor.


 
Gönderildi : 24/02/2013 11:23 pm
(@halostendap)
Gönderi: 0
 

klaket miydi acaba adı 🙂


insta https://www.instagram.com/morehalityalcin

 
Gönderildi : 24/02/2013 11:32 pm
(@yigit0can)
Gönderi: 43
Başlığı açan
 

klaket miydi acaba adı 🙂

Hocam, çok teşekkür ettim. Yapacam En kısa sürede, Şimdi Steadicam yapıyorum, yelekli... Tavsiyelerin varmı?


 
Gönderildi : 24/02/2013 11:55 pm
(@halostendap)
Gönderi: 0
 

daha önce steadicam yapmaya kalkışan arkadaşlar var forumda onların tecrübelerinden faydalan...ben stedicam yapmaya çalışmadım hiç...umarım başarılı olursun 🙂


insta https://www.instagram.com/morehalityalcin

 
Gönderildi : 25/02/2013 12:47 am
(@kezzap)
Gönderi: 11324
Admin
 

Steadicam'i bizim yaptığımız stilde yapmıyor.


 
Gönderildi : 25/02/2013 12:58 am
(@ilkersn)
Gönderi: 0
 

Klaket evet. Tahtadan yaparsın da resimde birşey görünmüyor ondan dedim. ses ile görüntüyü senkronize etmeye yarar. o şak sesini elimizde yaparız genelde klaket yerine. alkış şak!


filmleriniz için müzikler

Son Kısalarımız: tesir Kader Eris
Kısa filmlerimiz, ücretsiz müzikler ve kendin yap videoları

 
Gönderildi : 25/02/2013 1:08 am
(@yigit0can)
Gönderi: 43
Başlığı açan
 

Klaket evet. Tahtadan yaparsın da resimde birşey görünmüyor ondan dedim. ses ile görüntüyü senkronize etmeye yarar. o şak sesini elimizde yaparız genelde klaket yerine. alkış şak!

Teşekkür ettim, bir sonraki konuda görüşmek üzere:)


 
Gönderildi : 25/02/2013 1:40 am
Paylaş: