Bu programları satın almıyorsunuz herhalde ! yani bir Adobe kaç para, ohoooo.
Tunes of the City
Valla para olduğu sürece almak gerekiyor sonuçta. Ben nerdeyse çalıştığım tüm işyerlerine aldırdım. İlerde kendim de almak niyetindeyim.
- baço
pek özel değilse ne işinde çalıştığınızı öğrenebilir miyim?
Tunes of the City
Multimedyanın her alanında (web, programlama, film video, animasyon, ses). Tam Adobe adamıyım yani 🙂
- baço
O zaman sizin dediğiniz yaparsın yaniyi ben hiç ciddiye almayayım. Bilene yapmak kolay tabi. Henüz bir iki küçük münasebetim dışında tanışmışlığım yok Adobe'la 🙂 ben vazgeçtim benim yerime StrangerFeste gidecek adam arıyorum, ilanını buradan duyurayım bari 🙂
Tunes of the City