Forum

after effects'te ya...
 

after effects'te yaptığım animasyonum

5 Gönderi
3 Üyeler
0 Reactions
2,226 Görüntüleme
(@fast-blue-man)
Gönderi: 44
Başlığı açan
 
[#16161]

https://www.instagram.com/p/BtjGkBVhlnf/


 
Gönderildi : 13/12/2019 1:56 am
(@spidervis)
Gönderi: 1248
Admin
 

Düşüş gerçekçi değil tabii oyuncak araba gibi yere hafif çarpıyor. Bir de sesle desteklenirse daha iyi olur.


 
Gönderildi : 13/12/2019 2:30 pm
(@kezzap)
Gönderi: 11324
Admin
 

Fiziki olarak hatalı her şeyin başında. Teknik olarak değerlendirebilmek için fizik kurallarına uygun düzenlenmesi gerekir, yoksa çizgi film sahnesi gibi.


 
Gönderildi : 13/12/2019 3:05 pm
(@fast-blue-man)
Gönderi: 44
Başlığı açan
 

Düşüş gerçekçi değil tabii oyuncak araba gibi yere hafif çarpıyor. Bir de sesle desteklenirse daha iyi olur.

evet düşüş tam olmadı.ses olarakda arabanın yere çakıldığı anki ses yok eksikti


 
Gönderildi : 14/12/2019 12:04 am
(@fast-blue-man)
Gönderi: 44
Başlığı açan
 

Fiziki olarak hatalı her şeyin başında. Teknik olarak değerlendirebilmek için fizik kurallarına uygun düzenlenmesi gerekir, yoksa çizgi film sahnesi gibi.

haklısınız


 
Gönderildi : 14/12/2019 12:05 am
Paylaş: