Forum

Avid Media Composer...
 

Avid Media Composer Export

2 Gönderi
2 Üyeler
0 Reactions
3,500 Görüntüleme
(@liondance)
Gönderi: 0
Başlığı açan
 
[#6216]

Selamlar arkadaşlar.. Avid media composer 4.0 'da export alırken boyutu çok fazla büyük olmayacak şekilde hangi formatta export almalıyız. Bilgisi olan paylaşırsa çok sevinirim. İyi forumlar..


 
Gönderildi : 12/12/2010 9:31 pm
(@payitaht)
Gönderi: 0
 

mpeg veya h.264


 
Gönderildi : 14/12/2010 12:40 am
Paylaş: