Forum

Siyasiyabend - Deme...
 

Siyasiyabend - Demedim mi? / Doğaçlama Performans

8 Gönderi
4 Üyeler
0 Reactions
2,537 Görüntüleme
(@payitaht)
Gönderi: 0
Başlığı açan
 
[#6103]

[vimeo] http://www.vimeo.com/16913827 [/vimeo]

Siyasiyabend'in 14 Ekim 2010 tarihinde Shaft konserindeki doğaçlama çalgılarına, boğaçlama eşlik senfonisi versiyon 2. Böyle gider ömür boyu.


 
Gönderildi : 23/11/2010 7:46 am
(@aksel06)
Gönderi: 0
 

hangi mal bağırdı ordan adam düzgün bişey anlatıodu bea


 
Gönderildi : 24/11/2010 6:43 pm
(@kezzap)
Gönderi: 11324
Admin
 

Bilo kaç kamerayla yaptınız çekimi?
Gayet iyi. İyi çıkacak sonuç.


 
Gönderildi : 25/11/2010 6:54 pm
(@payitaht)
Gönderi: 0
Başlığı açan
 

Tek kamera haco.

Kameramız yok la anca buluyoz bi tane 😀


 
Gönderildi : 25/11/2010 8:40 pm
(@kezzap)
Gönderi: 11324
Admin
 

O halde yer değiştirerek, sesi daha sonra üstüne bindirerek.


 
Gönderildi : 26/11/2010 2:07 am
(@trackless)
Gönderi: 0
 

Alatav ile Siyasiyabend'in ne kadar alakası var müdür ?


 
Gönderildi : 26/11/2010 4:39 am
(@payitaht)
Gönderi: 0
Başlığı açan
 

Alatav ile Siyasiyabend'in ne kadar alakası var müdür ?

Hiç kadar alakasü var üdür.

Alatav'ın kurucuları SSB'nin eski ekibindendür. Hepsu budür. Müdür?


 
Gönderildi : 26/11/2010 4:44 am
(@trackless)
Gönderi: 0
 

Müdür ?
İlk defa mı duyuyorsun ?
Eyvallah sağol.


 
Gönderildi : 26/11/2010 9:58 pm
Paylaş: