Forum

Rengarenk - Kısa Fi...
 

Rengarenk - Kısa Film

14 Gönderi
6 Üyeler
0 Reactions
4,236 Görüntüleme
(@e-yapim)
Gönderi: 39
Başlığı açan
 

Daha önceden paylaşmıştım ancak ufak birkaç değişiklik ile tekrar yayında, yorum alalım.

[vimeo] http://www.vimeo.com/20805485 [/vimeo]

 
Gönderildi : 09/03/2011 3:11 am
(@e-yapim)
Gönderi: 39
Başlığı açan
 

tepki yok 🙂

 
Gönderildi : 13/03/2011 6:47 pm
(@enjeksiyon)
Gönderi: 0
 

Ben çok beğendim. Anlatım açısından çok keyifli izlemesi. Ama "son" yazısıdan sonra bitmeliydi sanki 🙂

şimdi daha çok seviyorum seni hayat, hadi...

 
Gönderildi : 16/03/2011 4:35 pm
(@gorkem)
Gönderi: 0
 

Bence bu film ilk haliyle zaten "bitmiş" haldeydi. Yenilemelerle tekrar izlemek ihtiyacı hissetmedim.

Çevremizdeki "önem"leri, önemli görünmeyi başaran önemsizler yüzünden fark edemiyoruz....
https://twitter.com/gorkemoge" onclick="window.open(this.href);return false;

 
Gönderildi : 16/03/2011 5:05 pm
(@e-yapim)
Gönderi: 39
Başlığı açan
 

Ben çok beğendim. Anlatım açısından çok keyifli izlemesi. Ama "son" yazısıdan sonra bitmeliydi sanki 🙂
teşekkür, son kısımlar sancılı istediğim olmadı ama dediğini yaparsam film çok uzaklaşır olması gerekenden, ödün veremem.

 
Gönderildi : 17/03/2011 1:35 am
(@gunesener)
Gönderi: 11
 

pek de iyi bulmadım filmi. Anlatılmak istenen güzel ancak anlatılamamış. Filmin tenkik olarak kullanılan enstrümanları yetersiz buldum. siyah beyaz klişe olmuş. zaman zaman ışık ayarlarında devamlılık bozuk. kütüphane sahnesinde ışık patlamış- beyaz ayarı sorunu sanırım- Yönetmen mesajını aktarmak için seyircinin anlamasına pek de olanak sağlamayan daraltıcı bir atmosferi yeğlemiş. en önemli hatanın "sesleri" iyi kullanamamak olduğu düşünüyorum. Amilie filmindeki kör adamı gezdirme sahnesinin seyircide uyandırdığı duyguyu da uyandıramıyor,(karakterle özdeşim kurmamıza yetecek kadar semantik sahne koymadığından) , hithcoockvari bi şaşırtma da oluşturmuyor üzerimizde doğal olarak. yine de ilk çalışmalarda bu tür şeyler oluyor..Emeğinize sağlık 🙂

 
Gönderildi : 17/03/2011 1:48 am
(@verbal_kint)
Gönderi: 0
 

en önemli hatanın "sesleri" iyi kullanamamak olduğu düşünüyorum.
ben de katılıyorum buna. üstüne biraz daha uğraşman daha iyi sonuçlara yol açabilirdi sanki.
ayrıca, ben ana cümle olarak filmde ne demek istediğini tam anlamadım.
anladığım şu: hepimizi körüz aslında...
bu değil değil mi ana sözü filmin ?

http://www.camurfilms.com" onclick="window.open(this.href);return false;

 
Gönderildi : 17/03/2011 4:06 am
(@mehmetozkan89)
Gönderi: 0
 

valla ben seste sorun olmadığını özellikle bu şekilde yapıldığını düşünüyorumda,işleyş güzel olsa da ana fikri tam anlayamayanlardanım fakat film etki olarak güzel,elinize sağlık

 
Gönderildi : 17/03/2011 1:46 pm
(@e-yapim)
Gönderi: 39
Başlığı açan
 

öncelikle, ses bilerek böyle yapılmıştır(filmle alakalı),

anlamda kapalılık için söyleyebileceğim tek şey,

ben bu filmde tam olarak istediğimi veremedim(amatörlük-sorunlar-sıkıntılar),

tabi böyle olması izleyici açısından büyük sıkıntı oluşturuyor, sıkıntı senaryo ya da filmden değil, çekimdeki ve sunuştaki yetersizlikten kaynaklanıyor,

teşekkürler

 
Gönderildi : 17/03/2011 4:06 pm
(@mehmetozkan89)
Gönderi: 0
 

yinede oldukça başarılı ben sadece ana fikri pek anlayamadım,onu söylede bi rahatlayalım yahu:)

 
Gönderildi : 17/03/2011 5:32 pm
(@verbal_kint)
Gönderi: 0
 

seste sorun olduğunu düşünmüyorum zaten. sesteki "işçilik sorunu" değil benim bahsettiğim
göremediğimize göre, duymalıyız. öyleyse filmin , ses olgusunu, filmdeki ses çalışmasını iyi yapmadığını, yeterince yapmadığını düşünüyorum. bu eleştirim için renk düzeltmesi = ses tasarımı olarak da algıılanabilir. soyut ve görsel olarak somut etki anlamındaki sesten bahsettim.
daha da nasıl açıklarım bilemiyorum 🙂

http://www.camurfilms.com" onclick="window.open(this.href);return false;

 
Gönderildi : 17/03/2011 5:59 pm
(@e-yapim)
Gönderi: 39
Başlığı açan
 

yinede oldukça başarılı ben sadece ana fikri pek anlayamadım,onu söylede bi rahatlayalım yahu:)
başarılı bulmuyorum filmi, bir gün belki memnun olcağım birşey çıkarabilirim,,

@ verbal_kint ;

anladım teşekkürler ilgine..

 
Gönderildi : 17/03/2011 10:31 pm
(@gunesener)
Gönderi: 11
 

Merhabalar,
Öncelikle elinize emeğinize sağlık diyorum. Ardından eleştirilerimi göze çarpan kendimce "hata"ları aktarmaya çalışayım. Öncelikle çok fazla sabit çekim var ve bu seyirciyi algısını durağan kılıyor. Genellikle bu yüzden sıkıcı bulunur sabit planlar. yavaş da olsa hareket verilseydi belki filmin içine daha fazla girebilirdik. Bunun dışında adamın körlüğünü daha fazla vurgulamak için keşke daha parlak canlı iyi bir ışık kullımıyla birlikte görsel-seyirlik- mizansenler seçilseydi daha fazla. Heykelin yakın plan göz ayrıntı çekiminden geçilmesi güzel bi metafordu mesela. Bu ve buna benzeyen daha pek çok ayrıntı yakalanabilirdi -örneğin manzara, kuşların uçuşu, vapurla yarışan martılar ve denizde bıraktığı köpükler..vs . Çok fazla flu^luk kullanılmış ayrıca. Seyirci kendisini görebildiği için suçlu hissetmeliydi belki de. Çünkü karakterin görmemesine rağmen bir şekilde mutlu oluşu (ifadesinden benim anladığım) hayatın önünden geçip gittiğimiz detaysal güzelliklerine asıl kör ben miyim diye düşündürtmeliydi bana kalırsa. KAdraj sorunları var bi iki yerde biçimsel olarak, ışık zaten sorun olmuş ki anlayabiliyorum imkansızlıklar nedeniyle olsa gerek. Plan geçişlerinde de sıkıntı mevcut, ayrıntı plandan ayrıntı plana geçilmesi yada geniş plandan geniş plana geçilmesi estetik ve semantik olarak izleyiciyi koparıyor bi şekilde. İçerik de anlatılmaya çalışılan fikir oldukça iyi ama dah aiyi işlenebilri diye düşünüyorum.Elinize yürğeinize sağlık. yaptıkça ki umarım daha çok yaparsınız gelişecek ve çok çok güzel işler seyretme imkanını vereceksiniz bizlere. saygılar.

 
Gönderildi : 28/01/2015 12:32 pm
(@gunesener)
Gönderi: 11
 

Merhabalar,
Öncelikle elinize emeğinize sağlık diyorum. Ardından eleştirilerimi göze çarpan kendimce "hata"ları aktarmaya çalışayım. Öncelikle çok fazla sabit çekim var ve bu seyirciyi algısını durağan kılıyor. Genellikle bu yüzden sıkıcı bulunur sabit planlar. yavaş da olsa hareket verilseydi belki filmin içine daha fazla girebilirdik. Bunun dışında adamın körlüğünü daha fazla vurgulamak için keşke daha parlak canlı iyi bir ışık kullımıyla birlikte görsel-seyirlik- mizansenler seçilseydi daha fazla. Heykelin yakın plan göz ayrıntı çekiminden geçilmesi güzel bi metafordu mesela. Bu ve buna benzeyen daha pek çok ayrıntı yakalanabilirdi -örneğin manzara, kuşların uçuşu, vapurla yarışan martılar ve denizde bıraktığı köpükler..vs . Çok fazla flu^luk kullanılmış ayrıca. Seyirci kendisini görebildiği için suçlu hissetmeliydi belki de. Çünkü karakterin görmemesine rağmen bir şekilde mutlu oluşu (ifadesinden benim anladığım) hayatın önünden geçip gittiğimiz detaysal güzelliklerine asıl kör ben miyim diye düşündürtmeliydi bana kalırsa. KAdraj sorunları var bi iki yerde biçimsel olarak, ışık zaten sorun olmuş ki anlayabiliyorum imkansızlıklar nedeniyle olsa gerek. Plan geçişlerinde de sıkıntı mevcut, ayrıntı plandan ayrıntı plana geçilmesi yada geniş plandan geniş plana geçilmesi estetik ve semantik olarak izleyiciyi koparıyor bi şekilde. İçerik de anlatılmaya çalışılan fikir oldukça iyi ama dah aiyi işlenebilri diye düşünüyorum.Elinize yürğeinize sağlık. yaptıkça ki umarım daha çok yaparsınız gelişecek ve çok çok güzel işler seyretme imkanını vereceksiniz bizlere. saygılar.

 
Gönderildi : 28/01/2015 12:32 pm
Paylaş: