Forum

pesimist...

2 Gönderi
1 Üyeler
0 Reactions
2,004 Görüntüleme
(@payitaht)
Gönderi: 0
Başlığı açan
 
[#519]

arkadaşlar.. bu klibi ewde tek başıma otururken, çok karamsar bir anımda çektim.. ertesi gün arkadaşların katılımıyla devam etti ve bitti.. sizlerin görüşüne sunuyorum..

4.02 dakika
9.2 mb



yorumlarınızı bekliyoum...


 
Gönderildi : 25/06/2006 2:34 am
(@payitaht)
Gönderi: 0
Başlığı açan
 

sağol..saygılar benden...


 
Gönderildi : 26/06/2006 12:57 am
Paylaş: