Memleketin uçabilen en eski ucagı, Boeing Stearman 1942
sony cybershot
https://www.youtube.com/watch?v=
Videoda kurgu falan yok da uçak güzelmiş, yalnız ben yüksekten korkarım çok izleyemedim oraları. Bir de bozulursa falan aydemirse diye bir arkadaş var forumda ona götürün o tamircisi bunların 🙂
Valla şu uçak videolarına ( aslında her video ya ) müzik koyulunca delleniyorum!
yapma abi ses patladıysa bırak kalsın kıs - gain yap.
Bu arada allahtan 50 tl ye anadolu jet var yoksa benim uçmam sadece evdeki fs2004 ve fsx le kalırdı 🙂
sickman keşke korkmasan yükektende izleyebilsen ... mükemmel
Stanley Kubrick'in de böyle bir belgesel çalışması var. Flying Padre: An RKO-Pathe Screenliner (1951). Bence sıradışı ve seyredilmeli.
Kalem Oynatan İle Ayı Oynatanın Buluştuğu Yer