Forum

Patron-D.B.D Video ...
 

Patron-D.B.D Video Klip

3 Gönderi
3 Üyeler
0 Reactions
1,573 Görüntüleme
(@ankadraj)
Gönderi: 17
Başlığı açan
 
[#13944]

Merhabalar değerli film fabrikası ailesi geçen günlerde gerçekleştirmiş olduğum video klip çalışmasını sizlerle paylaşmak istedim, teknik olarak canon 5d mark iii raw video formatında çektim. lens olarak canon 24-105 f/4 ve 50mm f/1,8 kullandım,montaj premiere cc color için davinci resolve 12 kullandım saygı ve sevgiler.

https://vimeo.com/135788969


 
Gönderildi : 14/08/2015 11:51 pm
(@anonymous)
Gönderi: 0
 

elinize sağlık güzel olmuş. saian'a da bir klip çekiverin 🙂


 
Gönderildi : 16/08/2015 6:28 pm
(@sentetix)
Gönderi: 0
 

Dinlediğim kötü şarkılardan biri diyebilirim. Klip güzel olmuş elinize sağlık.


Kafalar paylaştıkça güzelleşir. @beta

 
Gönderildi : 18/08/2015 6:36 pm
Paylaş: