yorum ve görüşlerinizi bekliyoruz.
Bye
oh be 😀
filmin anlatmak istediği ile sizin söylediklerinizin neredeyse hiç alakası yok. 🙂 biz konuyu iyi anlatamamış olabiliriz ama. şimdiye kadar izleyenler konuyu anlama konusunda bir sorun olmamıştı. Yeni izleyen diğer arkadaşlar da filmden anladıklarını yazarsa sevinirim. merak ettim doğrusu.
sınavdan 40 alan çocuk oraya 50 yazarsa bunun açığa çıkıp tasdikname alabileceğini, fırça yiyebileceğini düşünüp bu 10 puana deymez deyip vazgeçiyor oraya 50 yazmaktan.(aha da berbat bi cümle oldu)
diğer filmlerinize oranla daha başarılı buldum, ama çocuğu çok temiz yüzlü seçmişsiniz yaa 😀
Alestenin söyledikleriyle filmin konusu arasında pek bi alaka göremedim filmin konusundan ya da fikrinden değil bunun nasıl işlendiğinden bu işlenişteki eksikliklerden bahsetmiş.Alesteye katılıyorym.Benim kafama takılan ise öğretmen onu sen istedin dedi.Öğrenci ne anlattıki ? Çekimlerde mikrofon kullanma imkanınız olmadı anlaşılan ama o sahneye müzik koymasaydınız keşke tamamını dinleseydik.
Yukarıda sadece eksiklerden bahsettik diye yanlış anlamayın.Film genel olarak nasıl derseniz.Ben izlerken keyif aldım güzel bir iş çıkmış ortaya.
Bye
oh be 😀
elbette anlatımla ilgili eksiklikler, hatalar olabilir. "filmin başında öğretmen yazılı kağıtlarını puanlamış, toplayıp notlarını yazma işini öğrencilere bırakmış" bu anlaşılmıyor mu gerçekten? (bir öğretmen olarak ben de bunu yapıyorum. böylece öğrenciler de eksiklerini yanlışlarını da görmüş oluyor.başka olumlu etkileri olduğunu da düşünüyorum.)
Filmde ışığı daha etkili kullanabilirdiniz, mesela öğrencinin çelişki yaşadığı anda yüzünün yarısı gölgeli olabilirdi.
Ya da öğretmenin kağıtları dağıttığı sahnede öğretmende de benzer bir ışıklandırma düşünebilirdiniz.
Bye
oh be 😀
bu siteyi niye takip ediyorum? filmlerimizi neden burada paylaşıyoruz? yorumlarınızı görüşlerinizi almak, yeni projelerde onlardan yararlanmak için. Aynı şekilde paylaşılan diğer kısa filmleri ve yapılan yorumları da yine bu nedenle okuyor anlamaya çalışıyorum. ve çok önemsiyorum. Asla uyuzluk olsun diye yazıldıklarını da düşünmüyorum. düşündüklerimi de dikkate alıp karşı cevap yazmam. Yazdığım mesajlar sadece samimiyetle bir şeyler öğrenmek, soru olursa cevap vermek içindir. Birşey söyleyeceksem de ima etmem doğrudan yazarım zaten.
Sevgili aleste;
"öğretmenin işini öğrenciye yaptırması yüzünden öğreciye tasdikname veremezler çok çok uyarı, sınav kağıtlarını yine öğrencilere oktturan öğretmenler diyelim 9 a yı 9 b ye okutur veya aynı sınıfa okutturacaksa isimleri karıştırır kağıdı sahibine vermez. verse dahi bunu örneğinbenim annem bilmez e niye çocuklar okuyor ki kağıtları der." bu mesajına karşılık olarak
"filmin başında öğretmen yazılı kağıtlarını puanlamış, toplayıp notlarını yazma işini öğrencilere bırakmış" bu anlaşılmıyor mu gerçekten?" sorusunu samimiyetle sormuştum.
eğer buysa yanlış anlamana neden olan.
zamanında bizim de kendi puanlarımızı bize yazdırıp toplatan bir hocamız vardı, o yüzden bana anlaşılmaz gelmedi ama alesteyi anlamak da mümkün, bu tarzı bilmeyenler için belki ek bir sahne koyabilirdiniz(öğretmenler odasında hocamızın tekniğini eleştiren bir hoca ve bizim hocamız kendi tekniğini savunur, böylece seyirci de ne olduğunu bilecektir)
benim uyguladığım bir yöntem bu. (zaten senaryoyu buradan yola çıkarak yazdık.) ben filmdeki kadarının bunu anlatmaya yetecek olduğunu düşünerek çektim. Şimdiye kadar (senaryo aşamasından itibaren) öğretmen ve öğrencilere izlettiğim için bu noktada olumsuz geri dönüş olmadı demek ki.
konu anlaşılmıştır. teşekkürler.
devam edelim lütfen.
çocuğun yapamadığı yamuk sorusu kolaydı. bu çocuk okumaz.
sesle ilgili şu son konuşmada çocuğun konuşmasında alıcılarımızla oynamamız dışında film çok güzel olmuş. orada keşke ya çocuk hiç konuşmasaymış ya da sesini alsaymışsınız.