Kendisi aramızda olmadığından(ice), ricası üzerine ekliyorum bu filmi.
Yazan ve Yöneten: Ali Cem Doğan
Görüntü Yönetmeni ve Kurgu: Ayberk Olgay
Oyuncular: Haydar Polat, Melih Tiftik
Set Fotoğrafçısı: Burak Kavcı
Müzik: Max Richter, Ozan Takmaz
Set Ekibi: Sercan Yamaner, Dilara Erturan
Teşekkürler: Murat Tulay, Berkay Berkman, Fırat Emre Özler, Mustafa Kocabıyık, Sarıkız
İEÜ Sinema Kulübü - 2009
38 saniyesini izledim güzele benziyo bidolsun bakalımm 🙂
**özgüяℓüк, ѕσηυ мєçнυℓ вιя ƒιяαя∂ıя...
İdeal Gurup
Kadir ÜLGER (GSM) 531 731 73 01 - [email protected] - [email protected] - http://www.ideal-grup.net" onclick="window.open(this.href);return false;
Baba filmin 4 dakikası boyunca aynı şeyi söylüyor.
Kafasındaki şehir-doğa çelişkisi.
Filmi fazla uzun yapan bir öğe.
Basit bir yüz ifadesiyle anlatılacak şeyi 4 dakika anlatmışsınız bu beğenmediğim birinci nokta.
Bazı planlar çok başarılıyken bazılarında ışık çok kötü. Ama Ice'ı yine de bazı başarılı kullanımlarından ötürü tebrik etmek isterim.
Yine de daha az kesme, ve üzerine daha çok düşünülen planlarla daha etkili sonuçlara varabiliriz kanaatindeyim.
Renk düzenlemesi neden yapılmadı? İlkesel olarak karşı mısınız, merak ettim?
Çünkü film istiyor gibi böyle bir şeyi.
Ha doğayı olduğu güzelliğiyile bırakmak istedik derseniz, öyle çok başarılı bir ışık kullanımı göremedim bunu sağlayacak.
Bu filmin maksimum süresi 4 dakika olmalıydı.
Babanın öldüğünü biliyoruz başından beri, bir de gereğinden fazla uzun olunca, etkili dialoglarla beslenmeyince, bu ölüm bizi fazla etkilemiyor.
Oyunculuğa bir şey demiyorum.
Olabildiği kadar olmuş.
Yukarıda bahsettiğim arızalar bence daha önemli.
Ama bence, umut veren bir çalışma.
Daha etkili hikaye ve anlatımların müjdeleyicisi olabiliecek bir film.
İyi çalışmalar.
Bazı sahnelerde istediklerimi yapabilsem de bazı bölümlerde tecrübesizliğimden ya da önhazırlık eksikliğimden kendimi de tatmin etmeyen planlar çektim bu film için. Cem'in ilk senaryo ve yönetmenlik denemesi olduğundan onun açısından da eksikler oldu fakat birçok ders çıkarttığını biliyorum benim gibi.
Bu film için tek üzüldüğüm şey ağacın yanında balık tuttukları sahneyi çekmek için saatlerce yol gidip havanın bulutlu olmasından dolayı ters ışık yakalayamamış olmamız. Sırf o sahneyi tekrar çekebilmeyi çok isterdim.