Başlığı açan
Gönderildi : 06/07/2007 5:47 am
fragman üzerine çok bi yorum yapamayacağım ama şunu söyleyebilirim ki ciddi bi ışık problemi var. Bir de kamera fazla hareketli, mümkün olduğunca zoom yapmamaya çalış. çünkü her zaman estetik durmuyor. filmin tamamı izlenince daha detaylı bir yorum yapılabilir.
kolay gelsin..
Binicem fıstığın üstüne, vurucam kırbacı vurucam kırbacı...
Gönderildi : 06/07/2007 5:13 pm
filmi görelim bence.. hadi kolay gelsin.. fragmandaki ilk müziği kkymn "ışık oyunu" nda kullanmıştı sanırım.. 🙂
gun-ay-yıL
Gönderildi : 14/07/2007 6:52 am
Başlığı açan
Gönderildi : 01/08/2007 5:12 pm
Sayfa 2 / 2
Önceki