Youtube yanında Vimeo.com'u tavsiye ederim.
*our AC-130 in the air
Filmin açılış sahnesi çok uzun geldi bana yani film bir hayli geç başladı.Bir şekilde bir şeyler düşünen yazıp çizen adam modu vermek için de başarısız bir sanat yönetimi vardı duvarlarda postitlerden çok ve sadece bir odadan çok genel olarak evi göstermek de mümkündü bu şekilde ise tek bir odaya bakıp adam hakkında fikir sahibi olmaya çalışıyoruz gibi olmuş hatta öğrenci evi bu da onun odası gibi yani alt metni yazıflatmış.Ara ara ters ışığa düşmeler rahatsız ediyor.
Sesler konusundaysa bende resmen senkron sorunu vardı.Ama onun da büyük ihtimal quicktimedan kaynaklandığını düşünüyorum çünkü filmin başında sesler daha düzgündü.
Keyleme çok belli olmuş keylemeden çok konulan arka plan ve oyuncu ile arkaplan arasındaki devasa CC çok sırıtmış.Keskin hatlarda key kendini çok göstermiş (duvara dokunurken ki el uçları,omuzlar ve saç baş)
Çocuğun elinden tutup gel de senin olayları gördüğün zamanki haline bakalım dediği yerde çocuğun denize doğru gidip mustafa abinin yaptığı hareketleri yapma kısmı kadrajdaki yne aynı çocuğun kafasının arkasında kaldığı için filmin en güçlü sahnesi etkisini yitirmiş malasef.
Mustafa abi harika mimik vermiş,oyunculuğu çok iyi.Açıkcası ben filmin fikrini beğendim.Ama uygulama noktasında ne yazık ki zorluklar baş göstermiş.
Çok daha iyilerinin habercisidir bu film.Kolay gelsin elinize kolunuza sağlık
Evlat öyle deme,mizah çok ama çok ciddi bir iştir!
Münir Özkul
Yeni sayfaya geçtik. Belki Süheyp atlar falan diye kopyalıyorum yeni sayfaya :
Öncelikli hoşuma giden şeylerden bahsedeyim.
Başarılı kadraj seçimlerin ve de görsel oyunların var. Teknik anlamda bir şeyler bildiğin ve bilinçli olarak bunları kullanabildiğin bariz belli oluyor...
Fakat ben filmin söylediklerinin filmde açık şekilde, özellikle dialoglar yoluyla söylenmesine çok karşıyım. Herhangi bir filmin basit ya da derin felsefi bir sözü vardır muhakkak. İlk etapta önemli olan bu sözün basitliği ya da derinliği değil bunu nasıl söylediğidir benim gözümde. Biraz göze sokarak yaparsa ben hoşlanmam. Senin filminde de bunu gördüm. Bir süre sonra bir felsefe hocasından ders alıyormuş gibi hissettim ne yazık ki. Bu da beni filmden kopardı. Görsel bir anlatım yoluyla söylemek istediklerini söylemeyi başarabilirsen o zaman daha çekici olacaktır sineman. Tabi bu benim fikrim... Bu tarz anlatımlardan da hoşlanan vardır muhakkak...
Tebrikler...
Başarılar...
........
Fakat ben filmin söylediklerinin filmde açık şekilde, özellikle dialoglar yoluyla söylenmesine çok karşıyım. Herhangi bir filmin basit ya da derin felsefi bir sözü vardır muhakkak. İlk etapta önemli olan bu sözün basitliği ya da derinliği değil bunu nasıl söylediğidir benim gözümde. Biraz göze sokarak yaparsa ben hoşlanmam... ...
işte sinemanın tanımı, özeti.. gerçek sinemaya giden yolun reçetesi..
acizin notu : 101. mesajını yazana Lee özel 101 modelinden hediye ediyormuş diye duymuştum...
Kalem Oynatan İle Ayı Oynatanın Buluştuğu Yer
Nasıl çekildiğini hayal edebiliyorum. Biraz daha ön çalışma olsaymış baya daha iyi olurmuş gibi geldi. Teknik mevzuda muhteşem bir gelişim olduğu aşikar Süheyp'in eski filmlerini izlemiş bir olarak gelişimini gıpta ve hayranlıkla izliyorum.
Filmin fikri, hikayesi beni pek yakalamadı ama yinede sevdim bu filmi 🙂 Kısa yazayım dedim yine uzadı 🙂 Süheypi seviyor ve yeni projelerini dört gözle bekliyoruz.
Yeni sayfaya geçtik. Belki Süheyp atlar falan diye kopyalıyorum yeni sayfaya :
Öncelikli hoşuma giden şeylerden bahsedeyim.
Başarılı kadraj seçimlerin ve de görsel oyunların var. Teknik anlamda bir şeyler bildiğin ve bilinçli olarak bunları kullanabildiğin bariz belli oluyor...
Fakat ben filmin söylediklerinin filmde açık şekilde, özellikle dialoglar yoluyla söylenmesine çok karşıyım. Herhangi bir filmin basit ya da derin felsefi bir sözü vardır muhakkak. İlk etapta önemli olan bu sözün basitliği ya da derinliği değil bunu nasıl söylediğidir benim gözümde. Biraz göze sokarak yaparsa ben hoşlanmam. Senin filminde de bunu gördüm. Bir süre sonra bir felsefe hocasından ders alıyormuş gibi hissettim ne yazık ki. Bu da beni filmden kopardı. Görsel bir anlatım yoluyla söylemek istediklerini söylemeyi başarabilirsen o zaman daha çekici olacaktır sineman. Tabi bu benim fikrim... Bu tarz anlatımlardan da hoşlanan vardır muhakkak...
Tebrikler...
Başarılar...
yok gördüm yorumunu.
bu aralar işe başlamam münasebetiyle nete girmem zorlaşıyor o bakımdan...
ayrıca düşünüp tekrar eklediğin için teşekkürler:)
söylediklerine tamamen katılıyorum. dediğin gibi izleyiciye zorla mesaj verilme olayını yansıtmışsan bencede hoş bir durum değil. diyalogları en aza olabildiğince indirmeye çalıştım.
tekrar teşekkürler saygılar.
Filmin açılış sahnesi çok uzun geldi bana yani film bir hayli geç başladı.Bir şekilde bir şeyler düşünen yazıp çizen adam modu vermek için de başarısız bir sanat yönetimi vardı duvarlarda postitlerden çok ve sadece bir odadan çok genel olarak evi göstermek de mümkündü bu şekilde ise tek bir odaya bakıp adam hakkında fikir sahibi olmaya çalışıyoruz gibi olmuş hatta öğrenci evi bu da onun odası gibi yani alt metni yazıflatmış.Ara ara ters ışığa düşmeler rahatsız ediyor.
sanat yönetiminin pek başarılı olduğunu idda edemem. Fakat zaten bir öğrenci evi olduğunu düşünerek hazırladık. sizede böle yansıtabilmişsek amacımıza ulaştık bir parça.
Keyleme çok belli olmuş keylemeden çok konulan arka plan ve oyuncu ile arkaplan arasındaki devasa CC çok sırıtmış.Keskin hatlarda key kendini çok göstermiş (duvara dokunurken ki el uçları,omuzlar ve saç baş)
keylemeler konusunda aynı fikirdeyim. CC konusunda bişey diyemiycem ben o farkı fark etmedim.
Çocuğun elinden tutup gel de senin olayları gördüğün zamanki haline bakalım dediği yerde çocuğun denize doğru gidip mustafa abinin yaptığı hareketleri yapma kısmı kadrajdaki yne aynı çocuğun kafasının arkasında kaldığı için filmin en güçlü sahnesi etkisini yitirmiş malasef.
doğru.
Mustafa abi harika mimik vermiş,oyunculuğu çok iyi.Açıkcası ben filmin fikrini beğendim.Ama uygulama noktasında ne yazık ki zorluklar baş göstermiş.
Çok daha iyilerinin habercisidir bu film.Kolay gelsin elinize kolunuza sağlık
teşekkürler.
saygılar...
Nasıl çekildiğini hayal edebiliyorum. Biraz daha ön çalışma olsaymış baya daha iyi olurmuş gibi geldi. Teknik mevzuda muhteşem bir gelişim olduğu aşikar Süheyp'in eski filmlerini izlemiş bir olarak gelişimini gıpta ve hayranlıkla izliyorum.
Filmin fikri, hikayesi beni pek yakalamadı ama yinede sevdim bu filmi 🙂 Kısa yazayım dedim yine uzadı 🙂 Süheypi seviyor ve yeni projelerini dört gözle bekliyoruz.
teşekür ederim Turkishstyle
saygılar...
Arkadaşlar
sanırım quick time den dolayı ses te bazı sorunlar var yeni fark ettim.
online izlemek için link ekledim.
hocam muzikleri ve kadrajlariyla bambaska bi yerdeydi cok guzel bi tat birakti kesinlikle...
nacizhane bir fikrim su ki; keyli manzaralara gecislerde (ilk gecis haric) ufak bir ses efekti , eksik kalmis etkileyiciligi tamamlar gibi bence soylemeden gecemiiciim:)
calismalarinin devamini dilerim basarilar!
hocam muzikleri ve kadrajlariyla bambaska bi yerdeydi cok guzel bi tat birakti kesinlikle...
nacizhane bir fikrim su ki; keyli manzaralara gecislerde (ilk gecis haric) ufak bir ses efekti , eksik kalmis etkileyiciligi tamamlar gibi bence soylemeden gecemiiciim:)
calismalarinin devamini dilerim basarilar!
eywallah sadoline. yorumların benim için önemli.
Süheypcim izledim filmi. Genel anlamda gayet güzeldi. Key olayları söylenmiş zaten. Cc de iyiydi genel anlamda ama birkaç yerde aşırı patlama olmuş sanki. Özellikle bazı yerlerde gökyüzü bembeyaz. Bir de bazı yerlerde genç oyuncunun diyalogları zayıf kalmış Mustafa Abi'nin yanında. Güzel olmuş güzel. Daha iyilerini de görürüz inşaAllah.
Süheypcim izledim filmi. Genel anlamda gayet güzeldi. Key olayları söylenmiş zaten. Cc de iyiydi genel anlamda ama birkaç yerde aşırı patlama olmuş sanki. Özellikle bazı yerlerde gökyüzü bembeyaz. Bir de bazı yerlerde genç oyuncunun diyalogları zayıf kalmış Mustafa Abi'nin yanında. Güzel olmuş güzel. Daha iyilerini de görürüz inşaAllah.
teşekkürler code'cim