bir yorum yapan olsaydı 🙂
öncelikle elinize sağlık, collor corretionda planlar arasında ciddi farklılıklar var mesela salyangozun sahnesi ile gelen banyo vs sahnesinde akabinde akşam sahnesinde vs dolayısıyla bu da bir ritm bozuklugu olusturuyor sanki goruntuler oradan buradan toplanmış hissi veriyor, trailer oldugu icin bir fikir vermesi gerekiyor ve bunu kısa zamanda yapması gerekiyor diye düşünüyorum bu konuda başarısız buldum
kötü iş kötü iştir en iyi teknoloji kullanılsa bile; iyi iş iyi iştir sadece kağıt kalem olsa bile....
evet ya çok sıcak ve çok soğuk renkler görüyoruz. Film içinde duyguya bağlı olarak değişmesi rahatsız etmez ama heralde?
Öylemi dersin Copen? bunun örnekleri vardı bazı filmlerde. Hatta ışık olarak kullanılıyordu direk sanat yönetimi dahilinde.
Bir hastanede mavi tonları kullanırken şömine başında bir çiftin olduğu sahnede turuncu ağırlıklı olması konuya göre doğru kullanım olur değilmi?
Filmini bekliyoruz en yakın zamanda REc35 film tam olarak ne ile ilgilidir?
filmi çeken kişi olarak birincisi filmde ağırlıklı olarak maviyi kullandım. ayrıca kurgu sırasında da buna özen gösterdim. bir sıcak-bir soğuk görüyoruz demişsiniz, klasik sinema seyircisi ya da klasik sinema beklentisi içinde olanların yaşayabileceği bir sorun. ama film deneysel 🙂 tabii bundan henüz haberiniz yok. ama yine de bu film kurmaca dahi olsa yüzlerce film izlemiş bir sinema öğrencisi olarak bunu bilinçli olarak yaptım. beni kesinlikle rahatsız etmiyor. mesela salyangoz sahnesine nasıl sıcak diyebiliriz? oradaki sarının varlığı sıcak bir etki yerine, keskin bir maviyle birlikte kullanıldığında zıtlığı belirtiyor ve soğuk kalıyor yine de.
soruya cevap olarak,film genel olarak uykusuz kalma durumuyla ilgili. fakat deneysel olduğu için anlam yükleme gayretini size bırakıyorum, filmi yayınladıktan sonra.
çok teşekkür ederim, yorumlarınız için 🙂
Farklı planlarda farklı renk kullanımına ben sıcak bakıyorum. Çekimler çok temiz görünüyor. Merakla bekliyoruz.
Kolay gelsin...