Forum

ses kayıt cihazı önerileri-alınık

3 Gönderi
2 Üyeler
0 Reactions
1,370 Görüntüleme
(@aksel06)
Gönderi: 0
Başlığı açan
 
[#12348]

Rode ntg2 mikrofona uygun ses kayıt cihazı almayı düşünüyorum öneriler varmıdır? 2. el olursa daha iyi olur bütçe bakımından.


 
Gönderildi : 11/06/2014 4:58 am
(@kuzeydeniz)
Gönderi: 0
 

Konuyla alakası yok, özür dilerim:)
" Alektarlar, goltuğun altında galık 🙂 " diye bir şey aklıma niye geldi anlamadım. Neyse,
Herkese günaydın.


======================
www.e-senarist.com
[email protected]

 
Gönderildi : 11/06/2014 12:40 pm
(@aksel06)
Gönderi: 0
Başlığı açan
 

Alındı konu kapanabilir.


 
Gönderildi : 16/06/2014 12:24 pm
Paylaş: