Forum

Sesi nasıl kullanıy...
 

Sesi nasıl kullanıyoruz?

6 Gönderi
5 Üyeler
0 Reactions
2,591 Görüntüleme
(@gemicigemici)
Gönderi: 46
Başlığı açan
 
[#1754]

AF'de ses ekledim... Sesi duyamıyorum yau? Bu kadar da acemilik olmaz ki? Bu ses işini nasıl halledebiliyoruz. Duymak istiyorum... Teşekkürler


BATI-feneri çakmaya devam ediyor...

 
Gönderildi : 23/08/2007 1:53 am
(@embpictures)
Gönderi: 0
 

virgüle bas veya Ctrl ye basılı iken çubuğu hareket ettirerek duyabilirsin


 
Gönderildi : 23/08/2007 3:56 am
(@bulentkalkan)
Gönderi: 83
 

wav ekle. mp3 problem yaratır..


 
Gönderildi : 19/02/2008 12:04 pm
(@asigenclik38)
Gönderi: 59
 

yeni bir başlık açmak yerine buraya yazayım dedim. film parçasının içindeki sesi neden alamıyorum yukarıda yazanları denedim ama virgil film parçasını ekrandan uzaklaştırıyor. ctrl de işlemiyor


 
Gönderildi : 06/03/2008 10:02 pm
(@mobidik)
Gönderi: 0
 

Klavyendeki numerik kısımdan "0" sıfır'a bas,bekle render alsın önce duyabilirsin, ya da nokta "." dandı sanırım..Noktaya bas bekle dinlersin..
Sorunsuz olması için de .wav müzikler kullan..


Maksadım sana gördüğünü anlatmak değil anlamadığını göstermektir.

 
Gönderildi : 06/03/2008 10:43 pm
(@asigenclik38)
Gönderi: 59
 

sorun hala devam ediyor. neyse daha yeni başladım fx'e zamanla onu da çözerim inş. hoş daha çözülmüş bir şey yok ortada


 
Gönderildi : 07/03/2008 3:08 am
Paylaş: