Forum

Newton 2 (MAC)

1 Gönderi
1 Üyeler
0 Reactions
1,173 Görüntüleme
(@selametalkan)
Gönderi: 15
Başlığı açan
 
[#11175]

Merhaba.
AE için Newton 2'nin çalışan sağlam Mac versiyonu olan var mı?
Elinde bulunduranlar lütfen yardımcı olabilirse çok sevinirim.


 
Gönderildi : 24/09/2013 2:16 am
Paylaş: