Forum

After Effect Ses pr...
 

After Effect Ses problemi

6 Gönderi
3 Üyeler
0 Reactions
3,386 Görüntüleme
(@oyuksels)
Gönderi: 7
Başlığı açan
 
[#2084]

Arkadaşlar merhaba. After effecti kurdum. Fakat yaptığım çalışmalarda sesi alamıyorum. Sesli bir video dahi eklesem ses alamıyorum. Niye sesi çıkmıyor bu programın, sorunu nedir. Takıldım kaldım yardım istiyorum....


 
Gönderildi : 18/11/2007 1:30 am
(@gunestv)
Gönderi: 34
 

kardeş ses çıkmıyorsa önizleme alırken space tuşu ile değilde klavyenin sağdaki rakam kısmındaki 0 ( sıfır ) tuşuna bas önizleme aldıktan sonra o zaman ses alırsın
okey 🙂


 
Gönderildi : 18/11/2007 1:45 am
(@oyuksels)
Gönderi: 7
Başlığı açan
 

Arkadaşım söylediğin olayı denedim fakat herzamankinden farklı olarak bu hata mesajını verdi. Kullandığım dosya basit bir mp3 dosyası. Bu da ne demek şimdi.

After effects error: audio output problem. Belirtilen biçim desteklenmiyor veya çevrilemiyor. Desteklenen biçimlri belirlemek için Kapasite işlevini kullanın.

(10 :: 65)


 
Gönderildi : 18/11/2007 1:55 am
(@oyuksels)
Gönderi: 7
Başlığı açan
 

Arkadaşlar.. Programı tekrar kurdum sorun ortadan kalktı. İlgilendiğin için sağol güneş tv...


 
Gönderildi : 18/11/2007 5:39 am
(@gunestv)
Gönderi: 34
 

rica ederim genelde yeniden yüklersen sorun gider yazacaktım halletmissin ok 🙂


 
Gönderildi : 18/11/2007 11:42 pm
(@bulentkalkan)
Gönderi: 83
 

AE de mp3 kullanmayın arkadaşlar. Wav dosyası kullanın.


 
Gönderildi : 19/02/2008 12:03 pm
Paylaş: