Forum

Effect controls gözükmüyor??

4 Gönderi
4 Üyeler
0 Reactions
3,149 Görüntüleme
(@anonymous)
Gönderi: 0
Başlığı açan
 
[#946]

Bu durumla ilgili beni bilgilendirir misiniz?


 
Gönderildi : 13/12/2006 9:48 pm
(@payitaht)
Gönderi: 0
 


 
Gönderildi : 13/12/2006 10:42 pm
 Hepa
(@hepa)
Gönderi: 0
 

Paneli resetleyebilirsin.Workflow'dandı sanırım.


*our AC-130 in the air

 
Gönderildi : 13/12/2006 11:12 pm
(@omega_works)
Gönderi: 0
 

en üstteki tablardan (File,Edit...) Window seçeneğine gel... açılan pencerede "Effect Controls" seç... bu kadar


Tek noktaları sevmedim hiç... Benim için sadece üç nokta vardır... Çünkü tek nokta son'u, Üç nokta sonsuzluğu anlatır...

 
Gönderildi : 16/12/2006 1:21 pm
Paylaş: