Forum

Capture Özelliği Pü...
 

Capture Özelliği Püf Noktası Buyrun Bakalım

4 Gönderi
2 Üyeler
0 Reactions
1,783 Görüntüleme
(@embpictures)
Gönderi: 0
Başlığı açan
 
[#276]

bilmiyorum biliyormusunuz ama sizin içini bir özelliğini resimlerle belirttim
adobe'nin captre alma özelliği ile ilgili
kendi kameranınız ayarını seçerek daha kaliteli görüntüler alabilirsiniz capture yaparken bu ayarla kolay gelsin

Burdan indirebilirsiniz

http://www.hemenpaylas.com/download/387467/captureozellik.rar.html


 
Gönderildi : 04/04/2006 12:06 am
(@hassonya)
Gönderi: 0
 

kardeş eywallah saol da bişi soricam

ordan Device Brand'ten panasonic'i seçtik diyelim
aşada Device Type var. sanırım oraya modeller geliyor da ya bizim kameranın modeli yoksa orda o zaman nolacak???


 
Gönderildi : 04/04/2006 1:51 am
(@hassonya)
Gönderi: 0
 

sadece panasonic seçtim altta model yok sate.. çok özel bir fark yok aynı gibi... ben göremedim bir fark. ama embpictures saolsun.

emeğine sağlık kardeşim.


 
Gönderildi : 04/04/2006 4:30 am
(@embpictures)
Gönderi: 0
Başlığı açan
 

daha yakaladığım püf noktalırını paylaşacağım arkadaşlar
şimdiden sağolun yorumlarınız için


 
Gönderildi : 04/04/2006 7:04 pm
Paylaş: