Hepa

Eklenen Forum Cevapları

Cevap: görüntü yönetmenlliği

Görüntüyü genelde görüntü yönetmenine bildirir bunu bunu çekmek istiyorum şöyle olsun istiyorum, geniş amors vs.. çekilcek denir.. G. yönetmeni kurallar dahilinde uyar.

Forumda Filmcilik Üzerine Tartismalar Yorumlar

19 yıl önce
Cevap: Oyun-Repliklerden film bulma 😉

Boş adam işte:) Aktörü fln söyleyebilirsin aslında.

Forumda Konu Dışı

19 yıl önce
Cevap: En Karalık Gece (Ozan Kurt Filmi)

Fazla uzatmayıp burada bitirelim bence tartışmayı, çünkü yersiz bir tartışma bu.

Forumda Arşiv

19 yıl önce
Cevap: Oyun-Repliklerden film bulma 😉

aaa nası bilemem o bölümü daha dün izledim:)Allahın kamyoncusu sinematografiyi nereden biliyor şaşarım. Sin City veya Kurtlar Vadisi :DAma Die Hard'da olapiti

Forumda Konu Dışı

19 yıl önce
Cevap: görüntü yönetmenlliği

Güzel bir alıntı olmuş teşekkürler;)

Forumda Filmcilik Üzerine Tartismalar Yorumlar

19 yıl önce
Cevap: Geniş Açılı Lens

aa evet sanırım:)Ben model numarası fln sandım bakıyorum öyle heh.

Forumda Görüntü Yönetimi

19 yıl önce
Cevap: Geniş Açılı Lens

org lens?

Forumda Görüntü Yönetimi

19 yıl önce
Cevap: Geniş Açılı Lens

Bunların hepsi converterdır ve aslında pek bi işe yaramazlar. XL serisinin orjinal geniş açı lensi:Türkiye fiyatı yaklaşık 1500 dolar olması gerekiyor.

Forumda Görüntü Yönetimi

19 yıl önce
Cevap: İnternet'ten Videolar

Kurguysada güzel yapmışlar:)Efekt süpervizörleri kim acaba:) güzel modellemişler halıyı.

Forumda Konu Dışı

19 yıl önce
Cevap: Oyun-Repliklerden film bulma 😉

Yok çıkmıyor:)

Forumda Konu Dışı

19 yıl önce
Cevap: En Karalık Gece (Ozan Kurt Filmi)

Oğuz'a katılıyorum.

Forumda Arşiv

19 yıl önce
Cevap: 3 ccd ve HDV kameralarala film çekilir mi ?

:)Doğrudur.

Forumda Yarı-Profesyonel ve Profesyonel Kameralar

19 yıl önce
Cevap: film projesi eğlence amaçlı

Tamam siz düşünün.

Forumda Ekip Arayışı

19 yıl önce
Cevap: kisa metrajlı film hakkında

Sana göre öyledir, başkasına göre değildir.Görecelidir bu kavramlar.12 yakın ödüllü var bence amatör sayılmaz, değildirde.Bu cevabı bence kişinin kendisi vermelidir.

Forumda Kısa Metraj

19 yıl önce
Cevap: netlik hakkında

O ne güzel bi görüntüdür öyle ya:)Şaryonun fotolarını istiyorum özelime, sıkıştırmada epey iyi olmuş cam gibi bir dolly şat:)

Forumda Yarı-Profesyonel ve Profesyonel Kameralar

19 yıl önce
Sayfa 305 / 397