Hepa
Eklenen Forum Cevapları
|
Cevap: görüntü yönetmenlliği Görüntüyü genelde görüntü yönetmenine bildirir bunu bunu çekmek istiyorum şöyle olsun istiyorum, geniş amors vs.. çekilcek denir.. G. yönetmeni kurallar dahilinde uyar. |
19 yıl önce | |
|
Cevap: Oyun-Repliklerden film bulma 😉 Boş adam işte:) Aktörü fln söyleyebilirsin aslında. |
Forumda Konu Dışı |
19 yıl önce |
|
Cevap: En Karalık Gece (Ozan Kurt Filmi) Fazla uzatmayıp burada bitirelim bence tartışmayı, çünkü yersiz bir tartışma bu. |
Forumda Arşiv |
19 yıl önce |
|
Cevap: Oyun-Repliklerden film bulma 😉 aaa nası bilemem o bölümü daha dün izledim:)Allahın kamyoncusu sinematografiyi nereden biliyor şaşarım. Sin City veya Kurtlar Vadisi :DAma Die Hard'da olapiti |
Forumda Konu Dışı |
19 yıl önce |
|
Cevap: görüntü yönetmenlliği Güzel bir alıntı olmuş teşekkürler;) |
19 yıl önce | |
|
Cevap: Geniş Açılı Lens aa evet sanırım:)Ben model numarası fln sandım bakıyorum öyle heh. |
Forumda Görüntü Yönetimi |
19 yıl önce |
|
Cevap: Geniş Açılı Lens org lens? |
Forumda Görüntü Yönetimi |
19 yıl önce |
|
Cevap: Geniş Açılı Lens Bunların hepsi converterdır ve aslında pek bi işe yaramazlar. XL serisinin orjinal geniş açı lensi:Türkiye fiyatı yaklaşık 1500 dolar olması gerekiyor. |
Forumda Görüntü Yönetimi |
19 yıl önce |
|
Cevap: İnternet'ten Videolar Kurguysada güzel yapmışlar:)Efekt süpervizörleri kim acaba:) güzel modellemişler halıyı. |
Forumda Konu Dışı |
19 yıl önce |
|
Cevap: Oyun-Repliklerden film bulma 😉 Yok çıkmıyor:) |
Forumda Konu Dışı |
19 yıl önce |
|
Cevap: En Karalık Gece (Ozan Kurt Filmi) Oğuz'a katılıyorum. |
Forumda Arşiv |
19 yıl önce |
|
Cevap: 3 ccd ve HDV kameralarala film çekilir mi ? :)Doğrudur. |
19 yıl önce | |
|
Cevap: film projesi eğlence amaçlı Tamam siz düşünün. |
Forumda Ekip Arayışı |
19 yıl önce |
|
Cevap: kisa metrajlı film hakkında Sana göre öyledir, başkasına göre değildir.Görecelidir bu kavramlar.12 yakın ödüllü var bence amatör sayılmaz, değildirde.Bu cevabı bence kişinin kendisi vermelidir. |
Forumda Kısa Metraj |
19 yıl önce |
|
Cevap: netlik hakkında O ne güzel bi görüntüdür öyle ya:)Şaryonun fotolarını istiyorum özelime, sıkıştırmada epey iyi olmuş cam gibi bir dolly şat:) |
19 yıl önce |