Hepa
Eklenen Forum Cevapları
|
Cevap: Forum Hatırası Filminde En Çok Kimi Merak Ediyorsunuz? Sen başlı başına bir malzemesin Coyotecim.Edit:Hööm. ne biçim cümle oldu:) |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Forum Hatırası Filminde En Çok Kimi Merak Ediyorsunuz? Ben Byparlak'ı merak ediyorum. Önceki güzeldi, bu daha da güzel olucak eminim:)Edit:Bu sefer ben de olucam eminim:P |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: çanlar 35mm için çalıyor 4K |
18 yıl önce | |
|
Cevap: HD DVD ve Blu Ray HD Ready öyle miydi ya:)Vay uyanıklar.Dijiturk HD'e geçiyor şuan. Edit:# HD READY TV. Yayın ve receiver’ın yanı sıra televizyonunuzun da HD uyumlu olması gerekmektedir. Televizyonların üzerindeki HD R... |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
18 yıl önce |
|
Cevap: kkymn ailesiyle nice yillara Ben şu kadını merak ettim:) |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: NEFES Girmedin mi linke?Adamların vuruluşlarında çıkan kanlar. |
Forumda Uzun Metraj |
18 yıl önce |
|
Cevap: NEFES Evet onu demeye çalışıyorum bende:)Yani o bütçede bir oyun bile kullanabiliyor.Güzel duruyorsa kullanılmalı.AME; |
Forumda Uzun Metraj |
18 yıl önce |
|
Cevap: NEFES Ona bakarsan Action Essential kullanıyor Call of Duty 4'de.Yakışıyorsa Premiere'in geçiş efektleri bile helaldır projeye göre. Ben sevdim gibi şimdiden filmi.Fazla denenmeyen(bknz:O Şimdi Asker) türle... |
Forumda Uzun Metraj |
18 yıl önce |
|
Cevap: sse2 nedir? nasıl yükleyebilirim. Yükleyemezsin, işlemci destelemesi o.Eski işlemci ise yapacağın birşey yok malesef. |
Forumda Adobe Premiere |
19 yıl önce |
|
Re: Çıkış Videosunda Çözünürlük Sorunu Merhaba, final projem için bir film montajlıyorum, acil yardıma ihtiyacım var. 1.) Premiere kullanırken Timeline'daki montajı önizleme yaparken sürekli takılıyor. Ram yetmediği için mi böyle olur acab... |
Forumda Adobe Premiere |
19 yıl önce |
|
Cevap: İnternet'ten Videolar
|
Forumda Konu Dışı |
19 yıl önce |
|
Cevap: ilk film denemem "blue box" Battaniyede keşke tebeşirden olsaydı diye fantastik bi istekte bulunuyorum:) Edit:Filmi çok başarılı buldum, sınırsız hayalgücü ile yapılabilecek bir iş.Çekimlere dikkat edinmeliydi bence ama.Yani Zoo... |
Forumda Arşiv |
19 yıl önce |
|
Cevap: stop motion yapmak ACD See ile format boyut değiştirebilirsin. |
Forumda Adobe Premiere |
19 yıl önce |
|
Cevap: Yağmurda koşan daha çok ıslanır! Ben yağmur yağarken emekliyorum böylece göbeğim ıslanmıyor. |
Forumda Konu Dışı |
19 yıl önce |
|
Cevap: facebook/kurgu&montaj O değil de ünlü kurgucuları orada ziyan ediceğimize siteye kazandırsak çok daha iyi olur kanımca. |
Forumda Duyurular |
19 yıl önce |