Hepa
Eklenen Forum Cevapları
|
Cevap: HD DVD ve Blu Ray Yok artık:)99€ gider alırım kafalarına parçalarım sonra. |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
18 yıl önce |
|
Cevap: İnternet'ten Videolar Ooo memoo burası neevyork amerika. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: HD DVD ve Blu Ray İşin ilginci yeni özellikleri mesela hdd'ye kayıt olanağı korumalı ve son kullanma tarihli:)Yani kaydediyorsun 1-2 hafta suruyor ve kendini siliyor.Bunu kırarlar ama standart olarak böyle:) HDMi giriş... |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
18 yıl önce |
|
Cevap: Forum Hatırası Filminde En Çok Kimi Merak Ediyorsunuz? Bence seni okulu bıraktım çok dertliyim diye rakı sofrasında yapıcak:P |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: jenerik için elele 🙂 Haydi kızlar okula! |
Forumda After Effects |
18 yıl önce |
|
Cevap: HD DVD ve Blu Ray Digitürk sözde en güzel yayını 1080i olarak belirtip hd yayınını öyle verirken birde divxplanet forumdalarında digiturk plus yani hd yayın sunan ortamının acaip astoronik rakamlarda vermesini duydum.... |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
18 yıl önce |
|
Cevap: Oyun - Karelerden Film Bulma Antonio Banderas mı o:) |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Adobe CS 3 kurulum sorunu. Baştaki hata tamamda, ikincisi uzmanlık alanımıza girmiyor:)Yani sitede warez, crack, serial, illegal programlardan faydalanmak yasak. |
Forumda Adobe Premiere |
18 yıl önce |
|
Cevap: export settings 800mb civarı olması gerek. |
Forumda Adobe Premiere |
18 yıl önce |
|
Cevap: Oyun - Karelerden Film Bulma Fallout, Holywood filmi olmasın diyerek savuşturuyorum mesajı:) |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Sizce 2007'nin En İyi Filmleri Nelerdi? 2006-2007 en iyilerinden;Animasyon; Ratatouille, The Simpson MovieEkşın olarak; Transformers, Children of Men, Live Free or Die Hard (tabiki!heh)Polisiye; Zodiac, Sis ve GeceFuturistik; Pan's Labyrint... |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Premiere paint effekti Mask denedin mi? |
Forumda Adobe Premiere |
18 yıl önce |
|
Cevap: İnternet'ten Videolar Achmed gerçekten bomba, bir kuklanın mimikleri bile insanı yerlere yatırıyor, saat 3'e geliyor ve ben kahkahalarla gülüyorum. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Forum Hatırası Filminde En Çok Kimi Merak Ediyorsunuz? Evet üyelerin dışında son kısma forum hadiseleri de koyarsan dadından yinmez. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: İnternet'ten Videolar
|
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |