Hepa
Eklenen Forum Cevapları
|
Cevap: Kamera objektifi yapabilirmiyiz ???? Pipi35 ile alakası olmayan başlık ve soru zaten, neden hortlatırsınız ki ölmüşleri.. |
Forumda Görüntü Yönetimi |
18 yıl önce |
|
Cevap: 35mm adaptor setupları Düşünürsen iletişime geçen ve almak üzere olan birini sana yönlendirebilirim sana da getirtebilir. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: CADDE - Yayında Sezer canem siz de düzgün film yapın.15 milyara bu çıkıyorsa, ne diyeyim ki:) |
Forumda Arşiv |
18 yıl önce |
|
Cevap: satılık canon xm2 Çok temiz kullanmışsın:) |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
18 yıl önce |
|
Cevap: satılık canon xm2 İşte her ne kadar kameraları temiz kullansak da yeni teknoloji hep fiyatlarını düşürmekte.HD çıktıktan sonra pek talep olmuyor gibi şuan SD'lere.Tabi kamerayı bilen bilir, iyi kameradır ama epey eski ... |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
18 yıl önce |
|
Cevap: satılık canon xm2 Malesef kameraya değmeyecek kadar pahalı, kusra bakma. |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
18 yıl önce |
|
Cevap: kameradaki bir takım ayarlar?? Benim hepsini wiki'den tek tek buraya linklerle döşememe gerek yok, ayrıca başlık yanlış altforumda açılmış bu bile başlıca bir hata, yeni gelen üyeleri ürkütmemek istiyoruz ama armut piş ağzıma düş d... |
Forumda Tüketici Sınıfı Kameralar |
18 yıl önce |
|
Cevap: Çekim Bulusması Cıngar çıkar aman he:)Öyle boş beleş işi olmayanı sokmayın. |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: kameradaki bir takım ayarlar?? neyse.. |
Forumda Tüketici Sınıfı Kameralar |
18 yıl önce |
|
Cevap: kameradaki bir takım ayarlar?? Daha ne kadar tanım yapabilirim bilemiyorum, sonrası senin araştırmana kalmış, hepsi google'da yazıyor arayan bulur. |
Forumda Tüketici Sınıfı Kameralar |
18 yıl önce |
|
Cevap: kameradaki bir takım ayarlar?? Bu kamera mı 😆hehe iyiymiş.ZERO MEM (Timecode'u sıfırlamak)DATA CODE (hi8 ile alakası birşey olsa gerek lp sp ayarı olabilir.)İNDEX MARK (işaretlenmiş alanları gösterir veya oraya sarar)SUPER İMPOZE ... |
Forumda Tüketici Sınıfı Kameralar |
18 yıl önce |
|
Cevap: TON ILGILI BIR SORU tarkan1976, soruna Mino cevap verebilir. |
Forumda Müzik ve Ses Miksajı |
18 yıl önce |
|
Cevap: USA - Unknown Soldiers all Arround Yok egigiayaf menapozda kesin, üstüne gelmeyin. Filmin başlığında saçma sapan mesajlardan sonra film hakkında ufak deyinmem gerekirse, metaforlardan straforlardan hoşlanmadığım için filmi beğenmedim, ... |
Forumda Arşiv |
18 yıl önce |
|
Cevap: USA - Unknown Soldiers all Arround Ben naptım yahu şimdi.. |
Forumda Arşiv |
18 yıl önce |
|
Cevap: Software for MAC Mac'e sağ tuş gelmedi mi? |
Forumda Diğer Yazılımlar |
18 yıl önce |