Hepa
Eklenen Forum Cevapları
|
Cevap: Canon EOS 450D Nikon pehh..Canon varken. |
Forumda Fotoğraf Makineleri |
18 yıl önce |
|
Cevap: Güncel Doğubank Kamera Fiyatları yöh |
18 yıl önce | |
|
Cevap: haydi makarnaya Çevresi olanın kazandığı yarışmalara hayır! |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: dialog sahneleri Olur neden olmasın. |
Forumda Görüntü Yönetimi |
18 yıl önce |
|
Cevap: Canon EOS 450D Sigma veya Canon al yine ama yani 2 tane teleye hiç gerek yok. Bence flaşsız olmaz.Yani güzel şeyler yakalamak istiyorsan flaş şart.Ayrıca wireless çalışanlardan alınabilir eğer gerçekten para yatırma... |
Forumda Fotoğraf Makineleri |
18 yıl önce |
|
Cevap: Canon EOS 450D Bence Sigma çok gereksiz, tabi sen bilirsin.Her tele zaten makro çeker.Canon'un ki çok daha iyi özelliklerde.Üzülerek söylemek istiyorum ki çok para vermişsin. Biz 1.200'e almıştık 400D, lens, grip, h... |
Forumda Fotoğraf Makineleri |
18 yıl önce |
|
Sony HVR-S270E Sony’den HVR-S270E Değiştirilebilir Lensli Omuz KamerasıHVR-S270E, değiştirilebilir lens sistemli, gerçek progresif kayıtlı ve katı halli belleğe kayıt yapan Sony’nın yeni HDV omuz kamerası. 1/3 inçli... |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Canon EOS 450D Ben anlamadım:S neden 2 tane tele alıyorsun?Hayırlı olsun.Umarım darısı başımıza olur.Flaş eklemen iyi olmuş.Güzel bir flaş çok şey katıyor fotoğrafçıya, ama eşek yükü kadar pahalı:)En son onu düşünüc... |
Forumda Fotoğraf Makineleri |
18 yıl önce |
|
Cevap: Haber Ajansı (FFHA) ses geçirmeyen boru sistemi, hakan plastikten. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: 29. İFSAK Kısa Film Yarışması 22 Ağustos 2008 Hadi bakalım yollayalım da dibi görelim:) |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: Haber Ajansı (FFHA) Harika, ben o uçuş simulasyonuna binmek istiyoorum:Dkaç jeton |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Canon EOS 450D Üstüm başım toz olur oha falan yanüüüeee |
Forumda Fotoğraf Makineleri |
18 yıl önce |
|
Cevap: The Chronicles of Narnia: Prince Caspian Çok sıkıcı film. |
Forumda Uzun Metraj |
18 yıl önce |
|
Cevap: Canon EOS 450D D40? 450D olmasın Live Capture özelliği adı sanırım.Refleks olmayan fotoğraf makinelerdeki özelliği koydular.Ayak hızası gibi çekimlerde veya daha yukarı, panaromik çekimlerde çok işe yarayacak vizö... |
Forumda Fotoğraf Makineleri |
18 yıl önce |
|
Cevap: Sinema öğrencisine kamera ... A1'i kullandım, pek kullanışlı bir kamera değil yine beyazları pembe gibi veren bir kamera.Düşük ışıkta sorunlu.HD'de de sorunlu.Tavsiye etmiyorum ben.Bunun yerine HV30 alınabilir 12 taksit 2.100müş. |
18 yıl önce |