Hepa
Eklenen Forum Cevapları
|
Cevap: Uslanmaz Kötü eleştiri kaldırabildiğin sürece sana daha faydalıdır. |
Forumda Arşiv |
18 yıl önce |
|
Cevap: Uslanmaz "Arkadaşlar yorumlar ve eleştiriler için sağolun her ne kadar yapıcı yorumlar varsa bir o kadar da eleştiriler var." Eleştiri ne demek sadece onu soruyorum? |
Forumda Arşiv |
18 yıl önce |
|
Cevap: Panasonic md-10000 Malesef yazdığını ve anlatmak istediğini anlayamadım. |
Forumda Kamerayı Bulmak |
18 yıl önce |
|
Cevap: Team 05 / Uzun Metrajlı Film Önce bi kısayı hakkınızla yapın yahu.. |
Forumda Arşiv |
18 yıl önce |
|
Cevap: Uslanmaz Ben ilk filmimi göstermekten gocunmuyorum, hatta bir çok "ilk" kısa filmden çok çok daha başarılı olarak görüyorum.İyi demiyorum ama başarılı, yani şimdi herkes ilk film çekilirken nasıl bir piskoloji... |
Forumda Arşiv |
18 yıl önce |
|
Cevap: Panasonic md-10000 😉 Aramıza bekliyoruz. |
Forumda Kamerayı Bulmak |
18 yıl önce |
|
Cevap: CANON HV Serisi Hakkında Her Şey! Kart takmadan oluyor, benim algıladığım diyafram ve enstantane değerini aynı anda görmek mi?Onu görmek için hafifçe Photo tuşuna basman gerekiyor o zaman değerler sağ altta çıkıyor ama onun için hafız... |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Kendi çapımızda iş birliği Harika olur! Böyle birşey olursa içinde kesinlikle olmak isterim. |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Uslanmaz Yapmayın işte böyle yapmayın, eleştiri yapanlara da "siz biliyormusunuz biz bu filmi nasıl çektik" demeyin. Sizden başka kimse bilemez nasıl çekildiğini, ancak sonuca göre yorumunu yapabilir. Lütfen..... |
Forumda Arşiv |
18 yıl önce |
|
Cevap: B2 : Bağımsız Sinema ve Teknolojileri Dergisi 3. Sayı Çıktı Öyle oldu mu .exe olması gerekiyor veya flash onlara da okuyucu yanaşmıyor.Ayrıca okuma zorlukları çok daha artıyor onlarda. |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: youtube'a kalıcı olarak girin YAŞASIN AKP PARTİZANLIĞI! Başka birşey demiyorum, nefes almak nasıl engellenemiyorsa internet özgürlüğü de engellenemez. |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: B2 : Bağımsız Sinema ve Teknolojileri Dergisi 3. Sayı Çıktı Diğer sayfalardan bi milim bile fark sayfa düzeninde sapmalara neden oluyor, ben yine inceleyeceğim.Ama son olarak yayına vermeden tek tek sayfaların çözünürlükleri inceledim, gözümden kaçırmışsam aff... |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: Panasonic md-10000 Fiyat iyi gerçekten . handycamla olcak gibi gelmiyor bir an önce almak lazım yarı prof. bişiler .Ya peki PIPI35le hanycamde md10000 görüntüsü gibi olur mu? İşte boyuta göre iyi çekmiyor, herkes buna... |
Forumda Kamerayı Bulmak |
18 yıl önce |
|
Cevap: Panasonic md-10000 HV20'yi kafasına çalsaydın bireeea. |
Forumda Kamerayı Bulmak |
18 yıl önce |
|
Cevap: Uslanmaz Kim tembel değil ki tembel olmasak her hafta bir film çekemezmiydik ki. |
Forumda Arşiv |
18 yıl önce |