Silinmiş Üye
Eklenen Forum Cevapları
|
Premiere cs6 hata yardım. arkadaşlar premiere programına mpg uzantılı video atıyorum ancak açmıyor. "There was an error decompressing audio or video" hatasını alıyorum herşeyi denedim olmadı yardımcı olabilecek var mı? |
Forumda Adobe Premiere |
13 yıl önce |
|
Re: Edius 6 Yardım lütfen öncelikle teşekkürler ...arama yapmak zor değil sadece türkçesini bulamamıştım sorunu çözdün eyvallah .. 😀 |
Forumda Edius |
13 yıl önce |
|
Edius 6 Yardım lütfen edius program için kullanma kılavuzu olan bana yardımcı olabilirmi ...gönderebilir yada link atabilirmi teşekkürler... 🙄 |
Forumda Edius |
13 yıl önce |
|
Re: öylesine bir hikaye yorum yapan tüm arakadaşlarıma teşekkür ederim... |
Forumda Arşiv |
13 yıl önce |
|
Re: nereye yapacaz(kısa film) Ses için ne kullandınız? ses için herhangi birşey kullanmadım. Kameranın doğal sesi. |
Forumda Arşiv |
13 yıl önce |
|
Re: nereye yapacaz(kısa film) tripod olmasa dahi araştırısanız bazı şekillerde önüne geçebilirdiniz titremenin yada bir gününüzü ayırıp forumdaki do it yourself bölümünden faydalanarakta çok iyi iş çıkarabilirdiniz titreme konusun... |
Forumda Arşiv |
13 yıl önce |
|
Re: Yabancı Dizi Tavsiyeleri Spartacus kesinlikle izleeeee |
Forumda TV Yapımları |
13 yıl önce |
|
nereye yapacaz(kısa film) Nereye yapacaz... kamera : canon 550dlens : 50mm f/1.8tripod yok malesef titreme var:) |
Forumda Arşiv |
13 yıl önce |
|
Re: After effect mpeg2 render Yardıma ihtiyacım var Arkadaşlar yokmu bilgisi olan ? |
Forumda After Effects |
13 yıl önce |
|
Re: EMEK bence gayet güzel. vermek istediği mesajı seyirciye vermeyi başarmış. bi iki küçük hatanın dışında hatasız bi film olmuş. ben beğendim |
Forumda Arşiv |
13 yıl önce |
|
Re: Uzun Metraj filmim var . Hepinizin yorumunu dikkate alacağım . Çok sağolun . |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
13 yıl önce |
|
Re: After effect mpeg2 render Yardıma ihtiyacım var Çok teşekkürler cevap için alfa kanallı targa olarak çalışmayı göndermeyi anladım sorun yok. Diğeri mpeg2 formatı hocam çalışma bant reklam ve tv altı reklama girecek ayrıca mac kullanmıyorum win7 işl... |
Forumda After Effects |
13 yıl önce |
|
After effect mpeg2 render Yardıma ihtiyacım var SelamArkadaşlar after effect yeni yeni kullanmaya başladım ve bu konuda bilgim zayıf. Hazırladığım çalışmayı müşterimMpg2 olması gerekiyor + alfa kanallı targa. diye belirtmiş izlediğim bir videoda ça... |
Forumda After Effects |
13 yıl önce |
|
satılık full hd sony kamera + satılık go pro ve diğer mlz. İptal olan bir proje nedeniyle aşağıdaki malzemeleri satıyoruz.malzemeleri tek tek ya da paket olarak satıyoruz.ilgilendiğiniz mlz.nin fiyatı için konuşabiliriz.mailim: [email protected] -------... |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
13 yıl önce |
|
Re: Premiere CS5 Dersleri (Video Anlatımlı) linkler ölmüş yardımcı olabilir misiniz ? |
Forumda Adobe Premiere |
13 yıl önce |