Silinmiş Üye
Eklenen Forum Cevapları
|
Tretmanla ilgili Forumda tretmana dair yazılarınızı okudum bunlardan ayrı olarak size birkaç soru sormak istiyorum. Tetmanlarda karakterlerin ayrıntı düzeyi ne kadardır ? Örneğin benim karakter analizim 4 sayfa tutuyo... |
Forumda Konu Dışı |
13 yıl önce |
|
Tretman Örnekleri Arıyorum Merhaba arkadaşlar, gerçek anlamda orjinal tretman kurallarına uygun tretman örnekleri arıyorum.(30-40 sayfalık) elinde olan varsa burada paylaşabilir mi acaba ? |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
13 yıl önce |
|
mark ii ya da mark ii icin satilik tokina 17-35mm f4 lens Canon kameralar icin sifir, garanti belgesiyle birlikte 17-35 mm Tokina lens.1100 TL. |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
13 yıl önce |
|
Re: Boom mikrofon yardım ! s.aleyküm arkadaslar kültürel bir dalda belgesel cekmek istiyorum uygun bir fiyata boom mikrofon yada boom mikrofon kalitesinde bir mikrofon nerden bulabilirim ilginiz için teşekkürler.. no.t istan... |
Forumda Ticari Ürünler |
13 yıl önce |
|
Re: Arkadaşlar Elimde O Kadar İddalı Proje Var Ki? film yapmak isteyen arkadaşım.oyuncuda buluruz,çekimlerede yardımcı oluruz.çekebileceğin hikayede yazarız.Ayrıca yönetmenlik eğitimi almandada yardımcı oluruz.Sakm oyuncululuk konsevatuarı ve sinemate... |
Forumda Duyurular |
13 yıl önce |
|
Yeni Kayıt Merhabalar arkadaşlar 🙂Yeni kayıtım..Senaryo yazımı hakkında kendimi yeterince profesyonel buluyorum..Sorularınız ve ya önerileriniz varsa her zaman dinleyebilirim..SAYGILARIMLA |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
13 yıl önce |
|
Re: Satılık Ekşi Sözlük Hesabı ben de hesabımı satma kararı aldım arkadaşlar.ilgilenenler ulaşsın |
Forumda Konu Dışı |
13 yıl önce |
|
satillik ses kayit cihazi SONY PCM D50 - sifir Amerikadan alinmis, hic kullanilmamis wind jammer'i ile birlikte, SONY PCM D50 ses kayit cihazi.Garanti karti icinde. Fiyati 1165 liradir. Iptal olna bir proje nedeniyle hic kullanilmadan satiliyor. |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
13 yıl önce |
|
Re: senaryo yardımı!!! Merhaba. Belki senaryo yazım programları işini görebilir. Varsa, sitesinden demosunu indirerek denemeni tavsiye ederim. Allah'a emanet olun... İyi Çalışmalar. tesekkur ederim... |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
13 yıl önce |
|
senaryo yardımı!!! arkadaşlar merhabalar.hikayeleri ve birkaç senaryosu olan amatör kardeşinizim.izmirliyim ama şu anda istanbul göktürk tarafındayım.bir yarısma için hazırlamaya calıstıgım senaryomu amerikan formatına ... |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
13 yıl önce |
|
Re: Tehlikeli Oyunlar - Kısa film (full hali) Uzun zamandır böyle kaliteli bir iş izlememiştim. Filmi çok beğendim renkler oyunculuklar falan gayet iyi. Kitabı okuyan arkadaslar ki bende onlardan biriyim kitap gibi olmasına istemişler galiba.Ama ... |
Forumda Arşiv |
13 yıl önce |
|
Re: İzmir de, kısa film projesi (dikkat ideolojiktir) konu hakkında özelden mesaj atar mısın |
Forumda Ekip Arayışı |
13 yıl önce |
|
Bursa Kısa Film Merhaba Ben Bursada yaşıyorum Yaşım 14 Film Olayına Merak Saldım Bursada Kısa Film Çekenler Varsa Bende Ufak Yardım Sağlayabılırmıyım |
13 yıl önce | |
|
Re: mini jib folkmuzik selamlar evet bahsettiğiniz makaralar arası ıp yada neyse sorunları bende yaşadım.kamera ağır ise kaçırıyor.bu yuzden makara içlerine yüksek gerilim bandı sararak bu sorunu çözdüm.bu arada ... |
Forumda DIY - Kendin Yap |
13 yıl önce |
|
Re: TÜRK BİLİM KURGUSU--- BEYİN Dostum hikayende veya senaryonda bir gerçeklik kurabilirsin insanlar ona göre hareket edebilir (Matrix de insanları uçması gibi) ancak insan olgusunu ve insan fıtratını görmezlikten gelemezsin. İnsan ... |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
13 yıl önce |