Forum

zampano
@zampano
Katılım : Şub 4, 2011
Last seen: May 21, 2023
Konu: 40 / Cevaplar: -40
Topic
8 yıl önce
Forum
Replies: 9
Views: 2637
Cevap
Re: YARGIÇ (Kısa Film)

paciente Filmde çekemediğim ya da çekip de koyamadığım kısımlar da var. Zaten karakter bir kısır döngünün içinde debeleniyor. Tekrarlardan dolayı film...

9 yıl önce
Forum
Cevap
Re: Re: YARGIÇ (Kısa Film)

Nerede çektiniz acaba ? Trabzon-Sürmene'nin yaylalarında çektik. Taşlı Yaylası civarları.

9 yıl önce
Forum
Topic
Forum
Replies: 5
Views: 2075
Cevap
Re: Gerçekçi kan makyajını nasıl yapabilirim

Ben baklava şerbetine kırmızı gıda boyası katarak yapıyorum. Rengini tutturmak için de içine kakao ekliyorum. Akışkanlığı, rengi ve tadı ile fena bir ...

9 yıl önce
Cevap
Re: Re: Canon DSLR Makinenize Technicolor Cinestyle Yüklemek

Live view modundan bir çıkın öyle deneyin, tam tersini yapın. Benimki böyle çözülmüştü. Evet, benimki de böyle çözüldü. Sağ olun, hallettim.

9 yıl önce
Cevap
Re: Canon DSLR Makinenize Technicolor Cinestyle Yüklemek

Tüm modlarda denedim, etkinleşmiyor bir türlü.

9 yıl önce
Cevap
Re: Canon DSLR Makinenize Technicolor Cinestyle Yüklemek

6D'ye cinestyle yükleyeceğim ama eos utility'de "Register User Defined Style" kısmı etkin gözükmediğinden tıklayıp sonraki aşamaya giremiyorum. Yardım...

9 yıl önce
Cevap
Re: Blackmagic Pocket ve Lumix 14x42 Lens Satılıktır

Satılmıştır. Hiç kullanamadan gitti güzelim BMPCC. Hüngür!

9 yıl önce
Cevap
Re: Blackmagic Pocket ve Lumix 14x42 Lens Satılıktır

Sadece lense ne diyorsunuz Lensi 1000 tl'ye verebilirim ama ikisini birden almak isteyenler var. Hele bir netleşsin de..

9 yıl önce
Cevap
Re: Sonuç Kısa Film

Filmin festival ömrü bitti sayılır. Tamamını yükledim.

9 yıl önce
Forum
Cevap
Re: Kaşık

Ne zamandır bir kenarda duruyordu, Belki bakmak isteyen olur diye tamamını iki parça halinde youtube'ye yükledim.

10 yıl önce
Forum
Cevap
Re: Sonuç (Fragman)

Hocam sonuç filmini hangi ekipmanlarla çektiniz, kamera lens vs. Mark II ile çektim. Lens olarak canon 50mm f1.4, Zeiss 85mm f1.4 kullandım sadece.

10 yıl önce
Forum
Cevap
Re: Black Magic cinema kamerası olan!

Bende halen daha kabından çıkarmaya fırsat bulamadığım ve denemeyi sürekli ertelediğim bir pocket duruyor. Cumartesi de Beyoğlu-Sirkeci taraflarında b...

11 yıl önce
Sayfa 2 / 18