Forum

vkfilmproduction
@vkfilmproduction
Katılım : Ağu 17, 2012
Konu: 9 / Cevaplar: 21
Cevap
Re: Film Gibi...(FRAGMAN)

eee yani ne yapalım morpheus ???

13 yıl önce
Forum
Cevap
Re: Film Gibi...(FRAGMAN)

hayatımı çekmek istiyorum onun için böyle bi fragman yaptım 😀 eleştriniz için teşekkürler 😀

13 yıl önce
Forum
Topic
Forum
Replies: 7
Views: 2145
Topic
Replies: 6
Views: 1713
Cevap
Re: ACİLL SESSİZ KISA FİLM SENARYOSU!!!!

çok teşekkür ederim arkadaşlar....

14 yıl önce
Topic
Replies: 11
Views: 10374
Cevap
Re: Kamera alacam yardım edermisiniz?

hepinizin tavsiyeleri için teşekkür ederim.emin olun dediklerinizi dikkate alacağım.yaralı olacağına da kalpten inanıyorum...

14 yıl önce
Cevap
Re: Kamera alacam yardım edermisiniz?

tavsiyen için çok teşekkür ederim kardeşim peki bahsettiğim makine fotoğraf açısından nasıl ?

14 yıl önce
Cevap
Re: Kamera alacam yardım edermisiniz?

Video amaçlı almak istiyorum.Kısa film çekeceğim bunun için uygun mu sizce ?

14 yıl önce
Topic
Replies: 12
Views: 6042
Cevap
Re: !!KISA FİLM YARIŞMASI İÇİN ACİL SENARYO!!

onuncu hepsini inceleyeceğim bana uygun olan bir senaryonu inş film yapıcam.ilgin ve yardımların için sonsuz teşekkürler sunarım....

14 yıl önce
Cevap
Re: !!KISA FİLM YARIŞMASI İÇİN ACİL SENARYO!!

haklısın bager yanlış olmuş 😀 KATILACAĞIM olarak değiştirebiliriz.Şimdi Sorun varmı ?

14 yıl önce
Cevap
Re: !!KISA FİLM YARIŞMASI İÇİN ACİL SENARYO!!

genelde ilgilendiğim tür dram ve belgesel üzerinedir.

14 yıl önce
Cevap
Re: !!KISA FİLM YARIŞMASI İÇİN ACİL SENARYO!!

araştırdığım kadarıyla yarışmada herhangi bir konu istenmemiş.isterseniz sizde bir bakın yarışma koşullarına " onclick="window.open(this.href);return ...

14 yıl önce
Topic
Replies: 17
Views: 3605
Sayfa 2 / 2