Forum

KEzzAP
@kezzap
Admin
Katılım : Eki 31, 2005
Last seen: Nis 7, 2025
Konu: 452 / Cevaplar: 10872
Cevap
Re: Blackmagic Pocket Cinema Camera / BMPCC4K

Çin'de elemanın biri ekranı söküp çevrilebilir ekran yapmış. Biz ekstra bir kablo taksak, lan acaba bir şey olur mu diyoruz, vallaha büyük cesaret.

7 yıl önce
Cevap
Re: RAW Üzerine

O başka bir mevzu. V30 diye bir olay var yeni sandisk kartlarda o pocketlarda çalışmıyor. V30 olmayan kartlardan almak gerekiyor.

7 yıl önce
Cevap
Re: Davinci Resolve'da Renk Düzenleme Dersleri

Dersleri yeniliyorum, en baştan başladım:

7 yıl önce
Cevap
Re: RAW Üzerine

Raw'da 80mb'lık olanı denemedim henüz. Prores çekiyor. 95mb olanlar zaten raw kayıt yapıyor.

7 yıl önce
Cevap
Re: Re: Evet! Makyöz! Yine!

Hiç bir sorum cevapsız kalmıyor. Destek için çok teşekkürler. Buranın amacı bu. Yeter ki düzgün bir şekilde soru sorulsun.

7 yıl önce
Cevap
Re: İsteğe göre senaryo yazan yabancı senaristleri nereden bulabiliriz?

Yabancıdan kasıt İngilizce ise ben de yardımcı olabilirim.

7 yıl önce
Cevap
Re: Evet! Makyöz! Yine!

HHK destek olacaktır, gönderiyorum kendisine başlığı.

7 yıl önce
Cevap
Re: ORMAN ARIYORUM!

Bir ara SedData ormanda bir film çekecekti, kendisine mesajla bir sorun dilerseniz.

7 yıl önce
Cevap
Re: Log çekip Lut atmak mı? Rec-709 çekip color correction'a sokmak mı?

Eğer renk düzenleme bilginiz yoksa Log çekmeyin, ya da log çektiğiniz görüntüyü önce REC709'a çevirip, sonra bir de onun üzerine Lut atın ya da kendin...

7 yıl önce
Sayfa 48 / 755