Forum

[Sabit] 3-Axis Gimbal Çeşitleri

123 Gönderi
20 Üyeler
0 Reactions
45.9 K Görüntüleme
(@kezzap)
Gönderi: 11324
Admin
 

Tabi... Daha kamera alamadık, nebula mı alacaz. 🙂


 
Gönderildi : 25/12/2015 3:19 am
(@anonymous)
Gönderi: 0
 

bence sinema için takip gerektiğinde bunlar fena değiller. böyle olunca açıp audiard filmleri izliyorum bir tane stabil plan yok. sanki shoulder rigle çekiyor. bence mutlak stabilizasyon sadece reklam, tanıtım gibi mevzular için zaruri. şahsen steadicam aşkımdan giderek uzaklaşıyorum ben. param olsa alırım ama tabii ki. 🙂


 
Gönderildi : 25/12/2015 6:30 am
(@gasteci)
Gönderi: 0
 

JeanG benim kafaya geldin sonunda


http://www.kromfilm.com
http://www.nazmi.info

 
Gönderildi : 25/12/2015 6:41 pm
(@gasteci)
Gönderi: 0
 

Lars von Trier seven bi dogma 95ci olarak çok stabil açılar sevmiyorum


http://www.kromfilm.com
http://www.nazmi.info

 
Gönderildi : 25/12/2015 6:44 pm
(@anonymous)
Gönderi: 0
 

dogma 95 de çıktığı gibi öldü. lars da bir iki kez yaptıktan sonra tamamen vazgeçti ondan ve artık şov yapıyor bence. bi noktadan sonra hepsi mainstream oluyor bu adamların.


 
Gönderildi : 25/12/2015 8:56 pm
(@kezzap)
Gönderi: 11324
Admin
 

Dogme 95'in kamera sallantılı estetiği kötü bence zaten.
Sallantılı kamera için Iniaritu (son film hariç), Aranofsky (Wrestler) iyidir.


 
Gönderildi : 26/12/2015 1:46 am
(@anonymous)
Gönderi: 0
 

inarritu da trier gibi bozdu. aynen wrestler da audiard filmleriyle aynı.


 
Gönderildi : 26/12/2015 1:51 am
(@adem-genc)
Gönderi: 0
(@kezzap)
Gönderi: 11324
Admin
 

Hocam Nebula başlığı bu, PilotFly için yeni başlık açın lütfen.


 
Gönderildi : 14/03/2016 1:04 am
(@adem-genc)
Gönderi: 0
 

Kusura bakmayın düşünemedim Moderatör mesajı yeni konuya taşırsa iyi olur.


 
Gönderildi : 18/03/2016 1:49 am
(@kezzap)
Gönderi: 11324
Admin
 

https://filmmakersmemory.wordpress.com/2016/05/05/ikans-one-handed-gimbals/

Mirrorless için olan 599 dolarmış
DSLR için ise 799 dolar.

En ucuzu bu sanırım.


 
Gönderildi : 05/05/2016 7:35 pm
(@kezzap)
Gönderi: 11324
Admin
(@mr-oralet)
Gönderi: 16
 

Hocam benim kullandığım en iyi gimbal Nebula 4000. 5 eksenli olarak 4200de 700-1000 dolar arası çeşitli sitelerde vardır diye tahmin ediyorum ama kalibrasyonu biraz zor onun. 4000'in de ağırlık konusunda dezavantajı var.


 
Gönderildi : 25/06/2016 5:19 am
(@kezzap)
Gönderi: 11324
Admin
(@kezzap)
Gönderi: 11324
Admin
 

https://filmmakersmemory.wordpress.com/2016/08/15/10-tips-for-filming-with-stabilizers/

Nasıl çözeceğiz bu gimbal sorununu, özellikle pocket için çok elzem.
Büyük gimballardan mı alacağız?

Bu da yeniymiş:


 
Gönderildi : 16/08/2016 2:57 am
Sayfa 3 / 9
Paylaş: