filmi izledim, hapishanede kınalı hasan (Çanakkale oyunu) oynamıştık, benim eş halit ağa halit ağa diyerek çığırtıp gelirken hapishanedekiler gülmüştü. -acı haber verecekti bana- Genel olarak bu duyguyla izledim.
Bence bunun sebebi oyunculuklar değil, senaryo çok zayıf. Bu kötü senaryoya rağmen oyunculukların iyi olması sebebiyle keyif aldığım anlar oldu 🙂
Konuya gelince konu harika bir konu gerçekten ben de muhabbetlerin bir yanına sonu gelmez fakirlik inkarımızı bi şekilde sıkıştırırım. Ama böyle anlata anlata film yapmışsınız, olmamış. Buna rağmen oyuncu yönetiminde harika bi iş çıkarmışsın, fakir abimizin oyunculuğu çok iyiydi.
@halostendap Beklenti depresif bir film olacağı yönünde oluyor genelde.
Yoksul rolündeki arkadaşın ilk deneyimi olmasına rağmen çok seri gitti.
Bu arada bana senaryoyu anlamamışsın gibi geldi:) Bi defa daha izle.
@spidervis ses düzenlemesini yapmış, çiçek gibi olmuş. Buradan da teşekkür etmek istedim.
@paciente rica ederim hocam. Bazı düzeltemediğim yerler oldu ama tüm replikleri uygun seviyeye çekmeye çalıştım. Kafayı suya batırma sahnelerine de biraz daha ekleme yaptım.
@paciente rica ederim hocam. Bazı düzeltemediğim yerler oldu ama tüm replikleri uygun seviyeye çekmeye çalıştım. Kafayı suya batırma sahnelerine de biraz daha ekleme yaptım.
Düzelmeyen yerde mikrofon yoksulla beraber suya gömüldü. Ses tamamen kesilmişti orda:) Kamuran'ın kafasını leğenin dibine çarptığı ses de daha net geliyor şimdi. Finale de atmosfer sesiyle altın dokunuş yapmışsın. Ellerine emeğine sağlık.
Çok iyi bir senaryo ve çok farklı bir bakış açısı ile tamamlanmış bir kısa, Roman yazarının hangi kitabından uyarladığını merak etmekteyim. Ayrıca gerekli fikirsel düşüncelerimi özelden paciente ile paylaşmıştım. Ben çok beğendim filmi Tebrik ediyorum hepinizi. Özelden söylediklerimin arkasındayım. Ayrıca Ses problemleri umarım çözülmüştür.
Bu arada son versiyonu yollar mısın bana da? Ses falan hallolduktan sonra bir daha izleyeyim. Ben Serkan'a söyledim, bazı sahnelerin gereksiz olduğunu düşünüyorum. Ama genel olarak iyi bir senaryo ve fena oynanmamış.
@kezzap Özelden yolladım.
O sahneleri kaldırdığımda anlaşılması güçleşiyor. Senaryonun çatısını gazeteci kafasıyla kurdum. İkokul mezunu da anlasın prof da. Okuyan kitle için fazlalıklar var ama okumamış kitle için anlaşılır oldu gibi.
Çok iyi bir senaryo ve çok farklı bir bakış açısı ile tamamlanmış bir kısa, Roman yazarının hangi kitabından uyarladığını merak etmekteyim. Ayrıca gerekli fikirsel düşüncelerimi özelden paciente ile paylaşmıştım. Ben çok beğendim filmi Tebrik ediyorum hepinizi. Özelden söylediklerimin arkasındayım. Ayrıca Ses problemleri umarım çözülmüştür.
Tekrar teşekkür ederim. Yazarın ilk kitabı "brnimle mitoz bölünürmüsün" isimli öykü kitabıydı. Bu öykü orada olacaktı ama yayımlandığı dergiden kaynaklı çıkartıldı. Bu öyküyü indigo dergisinde görmüştüm. Yazara oradan ulaştım. İkinci kitabı bir roman "dijital balina" önümüzdeki hafta yayımlanıyor ve dağıtımda olacak. Kezzap gibi o da akademisyen. Adı ismail pişer. Filmdeki akademisyenin isminin ismil olmasının nedeni yazara ithaf. Bunu da Öznur (diğer senarist) düşündü sağolsun.
Bence aksine, akademik konuşmaların olduğu sahneyi koyunca film anlamsız bir entelektüel açıklama çabasına giriyor. Benim fikrim tabi bu. Yanılıyor olabilirim. Teknik olarak da söyleyeceğim, bence bu filme şöyle sağlam bir grain iyi gider. Bana fazla dijital geldi konuya göre.
Bence aksine, akademik konuşmaların olduğu sahneyi koyunca film anlamsız bir entelektüel açıklama çabasına giriyor. Benim fikrim tabi bu. Yanılıyor olabilirim. Teknik olarak da söyleyeceğim, bence bu filme şöyle sağlam bir grain iyi gider. Bana fazla dijital geldi konuya göre.
evet ben de aynı şeyi hissettim o sahneden kaynaklı olabilir.
@halostendap Çok kötü spoiler vermişsin Halit:) Film festival yolculuğuna bu hafta başladı.
@halostendap Çok kötü spoiler vermişsin Halit:) Film festival yolculuğuna bu hafta başladı.
Bak burası çok önemli.. 🙂
Bence aksine, akademik konuşmaların olduğu sahneyi koyunca film anlamsız bir entelektüel açıklama çabasına giriyor. Benim fikrim tabi bu. Yanılıyor olabilirim. Teknik olarak da söyleyeceğim, bence bu filme şöyle sağlam bir grain iyi gider. Bana fazla dijital geldi konuya göre.
O sahne olmazsa "yoksulluk kültürü" vurgusu da çıkar geriye kamuran ve ismail'in anlamsız çatışması kalır ki film "yoksulluk kültürü" kavramı üzerine kurulu. Omurgayı söküp atmış oluruz. Sosyal bilimlerin bir kolunda eğitim almış ya da az çok sosyolojiye kafa yormuş izleyici için fazlalık orası doğru ama anlamsız olduğuna kesinlikle katılmıyorum.
Şu ülkede bırak lise mezunlarını, üniversite mezunlarının arasından kaç kişi Kamuran'ın durumunu "yoksulluk kültürü" bağlamında değerlendirebilir ki? Bir çalışma olarak "yoksulluk kültürü" tartışılabilir tabi o ayrı.
Teknik olarak da söyleyeceğim, bence bu filme şöyle sağlam bir grain iyi gider. Bana fazla dijital geldi konuya göre.
Filmconvert'in bendeki sürümünde graine müdahale edemiyorum. Her tarafa eşit atıyor bu da film grain mantığına aykırı. İyi pozlanmış yerde de görünüyor. Senin daha önce tanıttığın sürümde bölgeye ve boyutuna karar verebiliyoruz.
Mask mı kullansam?