Arkadaşlar Haziran gibi Mecidiyeköy'de bir yer tuttuk ve artık orada takılıyoruz. Prodüksiyon ve Post Prodüksiyon yapıyoruz kendi çapımızda. Yolu düşen çay içmeye uğrasın.
Biracılar Sok. No:33 Mecidiyeköy/İstanbul (Metrobüs üst geçidinin Trump Towers tarafındaki çıkışından inince karşınıza çıkan sokak)
https://www.facebook.com/arubamedia
hayırlı olsun payitaht, umarım çayını içmeye gelebilirim bir zaman 🙂
Hayırlı olsun ben de Mecidiyeköy'de çalışıyorum. Uygun zamanda görüşmek üzere...
Valla ne yalan söyleyeyim ?
Lan niye yalan söyleyeyim !
Biracılar sokağında açılan bir tükkandan ne bereket gelir, ne de kamudan iş gelir. 🙂
Allah kolaylık versin.
Deccal, gördüm seni sobe.
Tekel işçilerinin oturduğu sokaktı eskiden. Emekçi yeri yani. Bereketi bol.
Bu da benim şişeye kapak oldu 🙂
Deccal, gördüm seni sobe.
Dün "hitech" uğradı. Tanıştık, konuştuk. Diğer arkadaşları da bekleriz.
Hayırlı olsun, bol kazançlı olsun, buradan da dilekleyelim.
Hayırlı olsun, bol kazançlı olsun, buradan da dilekleyelim.
Eyvallah adamım.
Valla ne diyim adamlar ortamı kurmuşlar, hoş sohbetler, kafalar, canlılar, kola-çay falan da var daha ne olsun... Uğrarım gene. 😉
hayırlı olsun 🙂 uygun bi zaman uğramak dileğiyle 🙂
*our AC-130 in the air
Aruba ne demek?
Yedinci Cennet demekmiş. Ben de bilmiyordum. Evet cennetle bozduk kafayı 🙂