Forum

Yeni Filmimden Kare...
 

Yeni Filmimden Kareler(bmpcc)

16 Gönderi
7 Üyeler
0 Reactions
3,056 Görüntüleme
(@serdal01)
Gönderi: 0
(@delal)
Gönderi: 0
 

elinize sağlık, izlemek isterim yayınlanınca.


http://vimeo.com/melihdelal

 
Gönderildi : 29/07/2015 9:21 pm
(@serdal01)
Gönderi: 0
Başlığı açan
 

Teşekür ederim kültür bakanlığı desteğiyle çektiğim film biterse sizinlede paylaşırım


 
Gönderildi : 29/07/2015 11:12 pm
(@sahinko)
Gönderi: 14
 

Hayırlı çekimler, acaba kültür bakanlığından destek almak zor bir şey mi torpil olmadan da destek alınabilir mi? ya da işi yokuşa sürüyorlar mı?


Program çekme hakkında bilgisi olan bana özel mesaj atabilir.

 
Gönderildi : 30/07/2015 2:40 am
(@serdal01)
Gönderi: 0
Başlığı açan
 

Yarışmadan kazandım desteği geleceğin sinemaskı kapsamında:)


 
Gönderildi : 30/07/2015 3:13 am
(@kezzap)
Gönderi: 11324
Admin
 

Pocket farkı... Çok iyi


 
Gönderildi : 30/07/2015 12:41 pm
(@serdal01)
Gönderi: 0
Başlığı açan
 

EVET GERÇEKTEN POCKET ÇOK İYİ RAW ÇEKİYORUM FİLMİ VE BENİ BÜYÜK ZAHMETLERDEN KURTARIYOR. Görüntüler 14mm ile çekildi


 
Gönderildi : 30/07/2015 1:36 pm
(@hayneke)
Gönderi: 14
 

Bmpcc de ne gibi zorluklarla karsilastin ve ne gibi islemler yapildi yukledigin fotograflarda


 
Gönderildi : 30/07/2015 9:05 pm
(@serdal01)
Gönderi: 0
Başlığı açan
 

kontras dışında baka işlem tok zorlukları ekranı çok mat crop faktör ferekli objektifler alındımı sıkıntı olmuyor


 
Gönderildi : 31/07/2015 3:31 am
(@ericdraven)
Gönderi: 57
 

Hocam renk düzenlemesini hangi programla yaptınız acaba?


 
Gönderildi : 31/07/2015 7:15 am
(@serdal01)
Gönderi: 0
Başlığı açan
 

davinci resolve 11 ama renk düzenlemesi yapmadım daha öyle kaba kurgu için kontrast falan işte


 
Gönderildi : 31/07/2015 2:45 pm
(@anonymous)
Gönderi: 0
 

böbreğimi falan satıcam artık şu bmpcc için. güzel kareler.


 
Gönderildi : 31/07/2015 4:52 pm
(@ericdraven)
Gönderi: 57
 

Kullandığınız 14mm lens hangisidir acaba?


 
Gönderildi : 01/08/2015 7:09 am
(@serdal01)
Gönderi: 0
Başlığı açan
 

panasonic lumix 14mm 2,5f


 
Gönderildi : 01/08/2015 2:47 pm
(@kezzap)
Gönderi: 11324
Admin
 

böbreğimi falan satıcam artık şu bmpcc için. güzel kareler.
Çok iyi kamera ama fiyatı hala çok, tabi Türkiye için.


 
Gönderildi : 01/08/2015 6:57 pm
Sayfa 1 / 2
Paylaş: