Forum

KILIP KILIP

18 Gönderi
6 Üyeler
0 Reactions
6,196 Görüntüleme
(@ceyhan)
Gönderi: 0
Başlığı açan
 
[#280]

elimde bir adet kilip var adobe premiere pro yada 1.5 le yapilmis
buraya yukleyemedim bu kilip hakkinda sizlerle paylasip sizlerden nasil yapildigi hakkinda ogrenmek istiyorum
tesekkurler


montaj da basarilar

 
Gönderildi : 05/04/2006 2:15 am
(@anonymous)
Gönderi: 0
 

www.rapidshare.de adresine gir dosyayı oraya yükle sonra verilen linki buraya koy


 
Gönderildi : 05/04/2006 2:33 am
(@hassonya)
Gönderi: 0
 

rapidle felan uraşma abisi.

www.hemenpaylas.com a yükle...


 
Gönderildi : 05/04/2006 2:39 am
(@embpictures)
Gönderi: 0
 

www.hemenpaylas.com


 
Gönderildi : 05/04/2006 3:09 am
(@anonymous)
Gönderi: 0
 

buyrun arkadaslar link
http://www.hemenpaylas.com/download/396239/clip_15_web_1.zip.html
burda kilip
bana kadir hocamin anlatdigi adobe premiere pro
2 nolu dosyasi lazim
saygilar


 
Gönderildi : 05/04/2006 3:25 am
(@anonymous)
Gönderi: 0
 

buda baskasi
http://www.hemenpaylas.com/download/396386/clip_final.zip.html
iyi seyirler


 
Gönderildi : 05/04/2006 3:52 am
(@ceyhan)
Gönderi: 0
Başlığı açan
 

evet arkadaslar kilipleri seyret dinizmi ?
nasil diyorsunuz bu kilipler yapilabilirmi adobe premiere ile?
kizin oynadigi kilibin kisaca dersle anlatabilirmisiniz?
tesekkurler ilgileriniz icin... 😆 😆
😆 😆 😆


montaj da basarilar

 
Gönderildi : 06/04/2006 11:00 pm
(@hassonya)
Gönderi: 0
 

evet arkadaslar kilipleri seyret dinizmi ?
nasil diyorsunuz bu kilipler yapilabilirmi adobe premiere ile?
kizin oynadigi kilibin kisaca dersle anlatabilirmisiniz?
tesekkurler ilgileriniz icin... 😆 😆
😆 😆 😆

1. klibi izledim ben. özel böle yapılmayacağını düşündüren ne var klipte??


 
Gönderildi : 06/04/2006 11:19 pm
(@ceyhan)
Gönderi: 0
Başlığı açan
 

kilip 15 yazili olan dosyayi nasil permiere ile yapabilirm ?
yani ordaki kullanmis oldugu efekleri nasil yapabilirm ??
o kilip hakkinda nasil yapildigini der olarak anlatabilirmisiniz?
tenks


montaj da basarilar

 
Gönderildi : 07/04/2006 12:13 am
(@ceyhan)
Gönderi: 0
Başlığı açan
 

evet kilip 15 hakinda nasil yapildigina dair yardim istemistim konuya ilgi duymadiniz galiba
tenks


montaj da basarilar

 
Gönderildi : 09/04/2006 3:37 pm
(@ceyhan)
Gönderi: 0
Başlığı açan
 

sayin arkadaslar
kilibi izlediyseniz o kilibi nasil montaj yapildigini anlatabilirmisiniz?
dedik kimseden cevap alamdik
tenks


montaj da basarilar

 
Gönderildi : 12/04/2006 7:47 pm
(@ceyhan)
Gönderi: 0
Başlığı açan
 

evet arkadaslar sizlerden bir cevap alamadim konu hakkinda????????????/


montaj da basarilar

 
Gönderildi : 02/05/2006 5:23 am
(@mushrappa-ous)
Gönderi: 0
 

sadece klip 15 i izledim burda yapmak isteyip de yapamadığın ne sölersen yardım ederiz burdaki herşey çok basit


bu bir mushraPPa mesajıdır
Mehmet Oğuz Köroğlu

 
Gönderildi : 02/05/2006 2:00 pm
(@ceyhan)
Gönderi: 0
Başlığı açan
 

ben o kipteki tum efekleri yapmak istiyorum gelin ve damatda kullanmak istiyorum
kisaca anlatabilirsen memnun olurum
tenks


montaj da basarilar

 
Gönderildi : 05/05/2006 2:29 am
(@ceyhan)
Gönderi: 0
Başlığı açan
 

kilipteki resim cinde resim olani var ( kamera sabit )
onu anlatabilirmisin yada efktin adini verebilirmisin
tenks


montaj da basarilar

 
Gönderildi : 08/05/2006 3:33 am
Sayfa 1 / 2
Paylaş: