Hepa
Eklenen Forum Cevapları
|
Cevap: Oyun - Karelerden Film Bulma Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bombkubruk filmi:) |
19 yıl önce | |
|
Cevap: Mahşer Daha değişik bi ismi var diye hatırlıyordum:)Aksiyonu türk milleti zoomla verir heh. Bi bakayim merak ettim. |
Forumda Konu Dışı |
19 yıl önce |
|
Cevap: millet yarın askere gidiyorum Aman sallayın ya temenni ediyoruz işte:) |
Forumda Duyurular |
19 yıl önce |
|
Cevap: HD CEKIMLERLE HASIR NESIR OLAN ARKADASLAR peki claricestarling benim kamera jvc hd101 e Simdi bunlara takilan extern hdd var ufak kutu gibi bunu takarsam genemi mpeg2 yaparsaygilar Takılan kayıt cihazına bağlı.Ama büyük olasılık mpeg kayıt ya... |
Forumda Adobe Premiere |
19 yıl önce |
|
Cevap: millet yarın askere gidiyorum Güzel bi yere düşmüşsün sanırım:)Hayırlı teskereler. |
Forumda Duyurular |
19 yıl önce |
|
Cevap: Adobede Kesimlerin Disarda extern hafizaya alinmasi ve orda Dezavantajlarından başlarsak firewire ile bağladığım 500GB WD My Book kamera ile capture yaparken yine firewiredan bağladığım için çakıldı, umarım düzeltirim sonrasında. İkincisi USB yolunu kullanmanı... |
Forumda Adobe Premiere |
19 yıl önce |
|
Cevap: Mahşer Bu 24'ün türk versiyonu olan mı Koray Demir çekecekti? |
Forumda Konu Dışı |
19 yıl önce |
|
Cevap: Sony HDR-FX1--- Canon XH-A1---Sony DSR-PD170 Karşılaştırma?? FX1 50i 25p yapıyor bi bakıma 25p standartı ama tabi 25p tadını biraz olsun yoksun. 24p Pal sistemli kameralar değil.Amerika için üretilen NTSC sistemini kullanıyor yani alırsan kullanamazsın televizy... |
19 yıl önce | |
|
Cevap: Oyun - Karelerden Film Bulma Oh sonunda:PBi daa Holywood filmi sorucam. |
19 yıl önce | |
|
Cevap: Kamera Hareketlerinin Görüntüye etkileri Diyafram kapanıyor karanlık oluyor, tabi ki dar açıya geçiyor bunla beraber alan derinliği de artıyor tabi:) |
Forumda Görüntü Yönetimi |
19 yıl önce |
|
Cevap: Oyun - Karelerden Film Bulma Özür özür:)Yine yoktum 3 gün Pc başında..2. kare geliyor;İpucu;Seri katilee daha da açıklamiyim 😳 😆 |
19 yıl önce | |
|
Cevap: NEFES Komando komando.. İçten içe gelen ama başarıyı yakalayabilecek bir film gibi geliyor bana. |
Forumda Uzun Metraj |
19 yıl önce |
|
Cevap: NEFES Ben de almadım değil, ama yapılması gerekiyordu bence.Diğer bakıma da en sevdiğim film türü.Merakla bekliyorum. |
Forumda Uzun Metraj |
19 yıl önce |
|
Cevap: Sony HDR-FX1--- Canon XH-A1---Sony DSR-PD170 Karşılaştırma?? XH-A1 1080 60i - 25p kayıt yapabiliyor.Aralarında en iyisi bunu öneririm. |
19 yıl önce | |
|
Cevap: Göz bakış açısı AE'yi aç yukarda mask butonu var onu elipse getirip 2 kere üstüne tıkla tamamdır. |
Forumda Adobe Premiere |
19 yıl önce |