Forum

Kardes Payi

Sayfa 17 / 20
lethaldoze
(@lethaldoze)
Mad Max

Dizi harika gidiyor ve ben Mümkünse bir şey isteyebilirmiyim.
Selçuk abi mümkünse aşağıda linkini paylaştığım videonun en başında çalan müziği isteyebilirmiyim. Metin ve Eda'nın konuşmalarının olmadığı sadece müzik dosyasını. Çok hoşuma gitti de bu melodi. 🙂

“Ben istiyorum ki; film, siz sinema salonunu terk ettikten sonra başlasın.”

Jacques Tati

CevapAlıntı
Gönderildi : 18/06/2014 3:34 am
burki6634
(@burki6634)
Leon

17.bolum goruşlerim
Kaliteli bölümlerden bir tanesiydi bu emeğinize sağlık Selçuk Abi ve Diger Senaristler.
Gerçi bu bölümü hangi senarist yazdi bilmiyorum ama baya kaliteli ve güzel olmuş. Şu an ikinci kez tekrarini izliyorum ve kaydettim canım sıkıldığında açarim gulerim.

Bana gore
En komik sahnelerden su ikisi baya kaliteliydi
Mafyalarin Kalibrasyonu bozuk silahla cebelleştiği sahne +
Emrah'ın Metin'e düzenlediği Nildanla evlenme kumpası

En eğlenceli sahne
hilminin hazirladigi dogum gunu partisinin oldugu sahne
Ve daha fazlasi gerçi dizi bastan asagi hem gulduruyor hem eglendiriyor bu da en guzel tarafi

After Effects , Fl studio , "∞Short Films∞"
www.youtube.com/burkibb

CevapAlıntı
Gönderildi : 04/07/2014 5:57 am
halilcicek
(@halilcicek)
Mad Max

Ahmet Dursun'a sordum (Sezai'nin oğlu) öyle birşey olmadığını söyledi.

İlk kısa filmim ; http://www.youtube.com/watch?v=QBldn1lYNT0
İkinci kısa filmim ; http://www.youtube.com/watch?v=zCk3dLgVzlc

CevapAlıntı
Gönderildi : 14/07/2014 10:33 pm
İstanbul-34
(@istanbul-34)
Jack Torrance

Son bölüm için kurgucuyu tebrik etmek lazım, kamera arkası bir görüntüyü dizinin içine çok güzel harmanlamış.

Bazı oyuncuların performansı düşmüş, tatil moduna girmişler gibi. Bölüm kaçtı hatırlamıyorum ama babanın öldüğü bölümde dram abartıldığı için ön yargı oluşmuş olabilir ben de, o yüzden oyuncu performansları gözüme batmış da olabilir. Umarım benzer bir bölüm çekmezler, muhtemelen izlemem bir daha. Ne çekeceklerine karar vermeliler, çoğu sahnesi absürd olan bir dizi de bu kadar dram saçma geldi bana, samimiyeti köreltti.

CevapAlıntı
Gönderildi : 15/07/2014 1:51 am
halilcicek
(@halilcicek)
Mad Max

Sanırım birdahaki bölümde Sadi Celil Cengiz var

İlk kısa filmim ; http://www.youtube.com/watch?v=QBldn1lYNT0
İkinci kısa filmim ; http://www.youtube.com/watch?v=zCk3dLgVzlc

CevapAlıntı
Gönderildi : 15/07/2014 11:33 pm
aleste
(@aleste)
Morpheus

başlıkta sadi mevzusunu gördüm, bence sadi'nin kadroda olmamasının sebebi sahneyi doldurmuyor olması, hep sönük kalıyor. bizler ise bunlar üç iyi dost ise üçüde aynı seviyede olmalı diye sadiyi kafamızda yukarılara çekmeye çalışıyoruz ama nafile. bu bana sıkıntı veriyordu işler güçlerde açıkçası.

oh be 😀

CevapAlıntı
Gönderildi : 16/07/2014 12:04 am
admin
(@admin)
William Wallace Admin

Dün gece bir bölümünde Ahmet Kural oynarken kamera arkasını oyunun içine yedirmiş selçuk. Oynarken lafını unuttu hop bi cut, devam. Müthiş bi fikir. Bilmiyorum daha önce bir örneği var mı ama bayıldım bayıldım.

CevapAlıntı
Gönderildi : 20/07/2014 2:21 am
aydemirse
(@aydemirse)
Mad Max

Dün gece bir bölümünde Ahmet Kural oynarken kamera arkasını oyunun içine yedirmiş selçuk. Oynarken lafını unuttu hop bi cut, devam. Müthiş bi fikir. Bilmiyorum daha önce bir örneği var mı ama bayıldım bayıldım.

Üsküdar'a giderkende de vardı hafızım. Kardes payinda 4-5 bölümdür yapar olduk. Trük olarak kalacak heral 🙂

Evlat öyle deme,mizah çok ama çok ciddi bir iştir!
Münir Özkul

CevapAlıntı
Gönderildi : 20/07/2014 5:27 am
sickman
(@sickman)
William Wallace

Çok güzel dizi, bir bölümünde oynamak istiyorum bi yardımcı olun yönetmen bey, bi el atın gençlerin önünü açın eammmaanna.

www.fadeoutstudios.com - www.soberworks.ist - www.budabi.tv

CevapAlıntı
Gönderildi : 23/07/2014 1:50 am
EmenikeOnAir
(@emenikeonair)
Leon

beğenen olmuş ama bence akışın kesilip oyuncuların kameraya bakıp bi şeyler söylemesi ve kamera arkasının kesilmeden devam edilmesi bütün havayı bozan şeyler. bi de ahmet kural işler güçler'de baya yakışıklı adamdı kardeş payı'nda iyice esnafa döndü adam kendine mi bakmıyo nabıyo acaba ?

Tek umudum Tarantino'yla Cimilli İbo arasındaki benzerlik.

CevapAlıntı
Gönderildi : 24/07/2014 10:32 pm
EmenikeOnAir
(@emenikeonair)
Leon

beğenen olmuş ama bence akışın kesilip oyuncuların kameraya bakıp bi şeyler söylemesi ve kamera arkasının kesilmeden devam edilmesi bütün havayı bozan şeyler. bi de ahmet kural işler güçler'de baya yakışıklı adamdı kardeş payı'nda iyice esnafa döndü adam kendine mi bakmıyo nabıyo acaba ?

Tek umudum Tarantino'yla Cimilli İbo arasındaki benzerlik.

CevapAlıntı
Gönderildi : 24/07/2014 10:32 pm
halilcicek
(@halilcicek)
Mad Max

Bence kendine bakmıyor gibi bi durum yok role uygun yapılıyor herşey.Mesela Düğün Dernek'te keldi ozaman da saçları mı dökülmüştü ? Hayır rol için yapıyorlar mesela Kardeş Payı'ndaki Murat Cemcir'le İşler Güçler'de ki Murat Cemcir arasında dağlarrr kadar fark var .Murat Cemcir tam bir esnafa dönmüş Kardeş Payı'nda çünkü oradaki rolü esnaf.Herşey çok iyi ayarlanmış herşey dozunda

İlk kısa filmim ; http://www.youtube.com/watch?v=QBldn1lYNT0
İkinci kısa filmim ; http://www.youtube.com/watch?v=zCk3dLgVzlc

CevapAlıntı
Gönderildi : 24/07/2014 11:06 pm
admin
(@admin)
William Wallace Admin

beğenen olmuş ama bence akışın kesilip oyuncuların kameraya bakıp bi şeyler söylemesi ve kamera arkasının kesilmeden devam edilmesi bütün havayı bozan şeyler. bi de ahmet kural işler güçler'de baya yakışıklı adamdı kardeş payı'nda iyice esnafa döndü adam kendine mi bakmıyo nabıyo acaba ?

Mizah üretmek çok yorucu bir hal almaya başladı. Özellikle Gezi'den sonra "asıl takdir görülmek istnen kitleye" üretici tarafın yetmesi zor bir hal aldı. Fakat ne kadar saatlerin diğerlerine nazaran daha relax bi dilimde olsa da reklam alan bi kanalda totalinde nabzını tutmak zorunda kalıyorsun. Ana akım komedi her kanalda mevcut zaten, arkadan gelen yeni yazarlar yönetmenler zamanın ruhunu yakalayıp bu denemeleri yapmak zorundalar. Yiğit Özgür'ü neden sevdik. Çünkü ilk defa en keskin bir şekilde "gerçekliği kırdı". Müthiş bir tatmin bence. Sanırım Selçuk ve ekibi bunu yapmaya çalışıyor. Bir mahalle dizisi ama gerçekliğin kırıldığı anda tokat yiyiyor, hasiktir oluyoruz. Ben iş güç yoğunluğundan hep çok acayip saatlerde denk geliyorum her baktığımda mutlaka bi deneme görüyorum. Lüksü olan yapsın derim ellememek lazım.

Takdir ettiğim şeylerden biri de belli bir noktaya kadar mizahta sınır, değer ve kutsal olmaz. Bunun çizgisini tutturmak bu memlekette daha zor. Family Guy izliyorum. Malum köpeği becereceğini iddia eden bir zenci lak diye odaya girebiliyor. Bu ülkede ben dahil dokunulmasını istemeyeceğim üstünden şaka yapılırsa rahatsız olacağım değerler mevcut. Fakat bunun bir dili bulunmalı. Ustalık zaten burada ortaya çıkar. Yani dayak yiyicem korkusuyla anasını kız arkadaşım diye yutturan adamın sahnesini yapmak ustalık işi. Ekibin olgunluk dönemine giriş yaptığı kesin bu yüzden. Bu arada Ahmet Kural'a sanırım ben nazar değdirdim. Denk geldiğimde gözlerimden Gama ışınları yolluyorum. Hem yakışıklı hem yetenekli olunmaz arkadaşım istemiyorum.

CevapAlıntı
Gönderildi : 27/07/2014 7:50 am
EmenikeOnAir
(@emenikeonair)
Leon

tamam tabuların olmaması yeni şeyler denemek iyi hoş da sırf yeni olması güzel olmasını gerektirmiyo. ben de çok beğeniyorum bu ekibin yaptıklarını. öyle tek izlediğim bu triplerini girmicem tv de ne görsem izliyorum açıkçası millet nelerle zaman geçiriyo diye onlardan sonra farkediliyo ki resmen parlıyo dizi tv'de. ama yani dediğim gibi insan kıytırık gülse birsel yapımı havası alıyo. izlediğin şey tv'de bi dizi de olsa oraya bi gerçeklik kuruyosun bunu korumalısın bence.

Tek umudum Tarantino'yla Cimilli İbo arasındaki benzerlik.

CevapAlıntı
Gönderildi : 06/08/2014 4:33 am
fayrap
(@fayrap)
Mad Max

tamam tabuların olmaması yeni şeyler denemek iyi hoş da sırf yeni olması güzel olmasını gerektirmiyo. ben de çok beğeniyorum bu ekibin yaptıklarını. öyle tek izlediğim bu triplerini girmicem tv de ne görsem izliyorum açıkçası millet nelerle zaman geçiriyo diye onlardan sonra farkediliyo ki resmen parlıyo dizi tv'de. ama yani dediğim gibi insan kıytırık gülse birsel yapımı havası alıyo. izlediğin şey tv'de bi dizi de olsa oraya bi gerçeklik kuruyosun bunu korumalısın bence.

Ukalalık yapmaya bayılırım, kameraya bakma mevzusunu kafana taktığın için sana bir doz Annie Hall öneriyorum güzel kardeşim/abim/dayım/amcaoğlum. -gönderme- İzledin mi daha önceden? Olsun, bir daha izle. -gönderme bitti- Zaten altı üstü sinemadır, dizidir, çok da şey etmemek lazım.

yaşamak mı zor yoksa yuvarlak masa aks mı?

CevapAlıntı
Gönderildi : 06/08/2014 7:25 am
Sayfa 17 / 20
Paylaş: