Canon EOS 40D

Analog, digital, her türlü makinenin testlerini ve özelliklerini burada tartışabilirsiniz.
Kullanıcı avatarı
enjeksiyon
Braveheart
Mesajlar: 1453
Kayıt: 23 May 2008 11:01
Konum: istanbul

Mesaj gönderen enjeksiyon » 11 Ağu 2008 20:57

bugün canon 40 d yi almaya hayyama gittim...peki neden almadan geri döndüm..OBJEKTİF!!! bir türlü hangisini alacağıma karar veremedim..gitmeden aradım beni beklemişler(micro) kutuyuda hazırlamışlar..fakat ellerinde isteyebileceğim objektifler yoktu...18-55 e baktım objektiften çok deodorant kapaına benziyor..onu taksam daha iyi yani...17-85 çok pahalı ve micro içtenlikle tavsiye edemiyor..ben öyle hissettim...50 mm gösterdi bi arkadaşından getirdi. 1.8 120$ civarında...başka bi dükkanda 24-80 (250ytl) ve 28-105 (350ytl) ikinci el canon objektifler vardı, 3,5 açıklık..microdaki adam onu alacağına 17-85 i al sıfır daha iyi dedi..yalçınlarda bi objektif gösterdiler, sigma 24-70 2.5-4 açıklık..240 gibi bişey söyledi garantili...ya benim istediğim çok basit aslında
ilerde

10-22
-----
70-300

gibi bi sete sahip olmak istiyorum..şu çizgilerin olduğu araya bi lens sadece..sanırım sigma gibi bişey alıcam 24-70 2.8 ya da 17-85 i ne diyosunuz...perşembe günü almaya gidiyorum...
şimdi daha çok seviyorum seni hayat, hadi...

Kullanıcı avatarı
enjeksiyon
Braveheart
Mesajlar: 1453
Kayıt: 23 May 2008 11:01
Konum: istanbul

Mesaj gönderen enjeksiyon » 11 Ağu 2008 21:07

bide çarpan olayı var 28 mm aldığın objektif oluyor sana 40 küsür bişey off yaaa
şimdi daha çok seviyorum seni hayat, hadi...

Kullanıcı avatarı
Hepa
Kurgu/Efekt
Mesajlar: 5977
Kayıt: 13 Nis 2006 21:47
Meslek: Mid Digital Compositor
Konum: İstanbul
İletişim:

Mesaj gönderen Hepa » 12 Ağu 2008 01:58

28-105 iyidir:)
Valla ben çarpanı dert edeceğim zaman analoga takıp öyle çekeceğim.
Biz yarın gidiyoruz hayırlısı ile 2 tane 40d ile dönüyoruz:P
*our AC-130 in the air

Kullanıcı avatarı
Düd
Big Lebowski
Mesajlar: 7394
Kayıt: 16 Nis 2006 19:22
Konum: İstanbul
İletişim:

Mesaj gönderen Düd » 12 Ağu 2008 12:41

1 tane kalmışsa n'apacaksınız? :).
Bildiğim kadarının, anlatabildiğim kadarı.. Eylem Planı.
Ömrünüzde duymadığınız bir sporla ilgili Türkiye'de ve dünyada neler yaşanıyor diye meraktan çatlıyorsanız Laff Ultimate'a beklerim.

Kullanıcı avatarı
enjeksiyon
Braveheart
Mesajlar: 1453
Kayıt: 23 May 2008 11:01
Konum: istanbul

Mesaj gönderen enjeksiyon » 12 Ağu 2008 12:43

perşembeyi bekle beraber gidelim.sen bana objektifte bakarsın olmaz mı?..ama benim perşembede kesin değil..biraz daha beklemem gerekebilir..belki peşin para bulabilirim belki arada 250 lira fark var yahu...
şimdi daha çok seviyorum seni hayat, hadi...

code
Raging Bull
Mesajlar: 261
Kayıt: 29 Eki 2007 14:43

Mesaj gönderen code » 12 Ağu 2008 13:58

Barış'la aldık 40dleri çok şükür :) . Bi de ben 28-105 lens aldım ama bakalım iyi gibi şimdilik. Bu gece makinamla yatacağım galiba :D
En son code tarafından 12 Ağu 2008 14:03 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Kullanıcı avatarı
KEzzAP
Site Admin
Mesajlar: 10499
Kayıt: 31 Eki 2005 17:07
Meslek: Akademisyen (Siyaset Bilimi)
İletişim:

Mesaj gönderen KEzzAP » 12 Ağu 2008 14:01

Hadi bakalım hayırlı olsun arkadaşlar.
Güzel güzel fotalar görmek istiyoruz buralarda.
Youtube sinema eğitim kanalım: https://www.youtube.com/user/GerillaFilmYapimi

Kullanıcı avatarı
enjeksiyon
Braveheart
Mesajlar: 1453
Kayıt: 23 May 2008 11:01
Konum: istanbul

Mesaj gönderen enjeksiyon » 12 Ağu 2008 14:30

hayırlı olsun benim dediğim 28-105 imi aldın acaba 50 ytl bi üst kattaki dükkandan yanında 24-80 vardı bide..canon ..bende biraz daha bekleyim en azından perşemcbeyi
şimdi daha çok seviyorum seni hayat, hadi...

code
Raging Bull
Mesajlar: 261
Kayıt: 29 Eki 2007 14:43

Mesaj gönderen code » 12 Ağu 2008 14:39

enjeksiyon yazdı:hayırlı olsun benim dediğim 28-105 imi aldın acaba 50 ytl bi üst kattaki dükkandan yanında 24-80 vardı bide..canon ..bende biraz daha bekleyim en azından perşemcbeyi
Yok biz aşağıdan aldık. Babadaş mıydı neydi( Barış biliyor ismini). Sıfır 350 ytleyse iyi bence

Kullanıcı avatarı
Hepa
Kurgu/Efekt
Mesajlar: 5977
Kayıt: 13 Nis 2006 21:47
Meslek: Mid Digital Compositor
Konum: İstanbul
İletişim:

Mesaj gönderen Hepa » 12 Ağu 2008 15:09

Sonunda aldık:)
Babataş Fotoğraftan (50 dolar daha fazla veririm güvenirim:P)

1080 body
2 tane aldık.
250 dolar grip aldım ben kartla %18 kdv girdi neyse:P

Code'a da
350 lira (dı öyle diyo:P) Canon 28-105 3.5-5.6 US aldı.

Satıcı illaallah dedi aldık gittik:):)
Mikro'ya gittik yarın gelin 15 dolar indirim dedi, ama adam pek bi ilgisizdi:P Sevmedim.
Ha bide gey fotoğraf çantası verdi bana renki menkli.kart okuyucu, canon seccade, ibrik, hamam seti ve hakiki zeytinyağından yapılmış sabun ile 1700 tuttu bana Canon 40D+Grip+4GB Trans. kart+çanta+manta.

Lens alacaklar artık öbür aya alıcam ben:) 70-300 tarzı birşey alıcam o zaman para geçicek elime.
*our AC-130 in the air

Kullanıcı avatarı
Düd
Big Lebowski
Mesajlar: 7394
Kayıt: 16 Nis 2006 19:22
Konum: İstanbul
İletişim:

Mesaj gönderen Düd » 12 Ağu 2008 15:13

Yakışır Barış yakışır :). Hayırlı olsun ikinize de.
Bildiğim kadarının, anlatabildiğim kadarı.. Eylem Planı.
Ömrünüzde duymadığınız bir sporla ilgili Türkiye'de ve dünyada neler yaşanıyor diye meraktan çatlıyorsanız Laff Ultimate'a beklerim.

Kullanıcı avatarı
aliyalcin87
Raging Bull
Mesajlar: 231
Kayıt: 02 Nis 2008 19:56
İletişim:

Mesaj gönderen aliyalcin87 » 12 Ağu 2008 16:21

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
hayırlı olsun, güle güle kullan :):):):):)
En son aliyalcin87 tarafından 12 Ağu 2008 17:04 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Herkes iyi bir yönetmen olamaz fakat heryerden iyi bir yönetmen çıkabilir.

Kullanıcı avatarı
enjeksiyon
Braveheart
Mesajlar: 1453
Kayıt: 23 May 2008 11:01
Konum: istanbul

Mesaj gönderen enjeksiyon » 12 Ağu 2008 16:22

hayırlı olsun tekrar..fotorafları bekliyoruz...

benden önce aldın ya :) başlığıda ben açmıştım oysa
şimdi daha çok seviyorum seni hayat, hadi...

Kullanıcı avatarı
Hepa
Kurgu/Efekt
Mesajlar: 5977
Kayıt: 13 Nis 2006 21:47
Meslek: Mid Digital Compositor
Konum: İstanbul
İletişim:

Mesaj gönderen Hepa » 12 Ağu 2008 18:41

Hadi bakalım hayırlısı benim kanı lens biraz zorladı.50mm ile eve gidince denicez artık:)Heyecan var tabi.
*our AC-130 in the air

code
Raging Bull
Mesajlar: 261
Kayıt: 29 Eki 2007 14:43

Mesaj gönderen code » 13 Ağu 2008 20:13

hepatitb yazdı:Sonunda aldık:)
Babataş Fotoğraftan (50 dolar daha fazla veririm güvenirim:P)

1080 body
2 tane aldık.
250 dolar grip aldım ben kartla %18 kdv girdi neyse:P

Code'a da
350 lira (dı öyle diyo:P) Canon 28-105 3.5-5.6 US aldı.

Satıcı illaallah dedi aldık gittik:):)
Mikro'ya gittik yarın gelin 15 dolar indirim dedi, ama adam pek bi ilgisizdi:P Sevmedim.
Ha bide gey fotoğraf çantası verdi bana renki menkli.kart okuyucu, canon seccade, ibrik, hamam seti ve hakiki zeytinyağından yapılmış sabun ile 1700 tuttu bana Canon 40D+Grip+4GB Trans. kart+çanta+manta.

Lens alacaklar artık öbür aya alıcam ben:) 70-300 tarzı birşey alıcam o zaman para geçicek elime.
Benim seccadeyi koymamış olum bu adam :) Ben fotoğrafımımı istiyorum bu arada çekmiştin ya senin makineyle işte onu(msnden yollarsın artık :wink: )

Kullanıcı avatarı
enjeksiyon
Braveheart
Mesajlar: 1453
Kayıt: 23 May 2008 11:01
Konum: istanbul

Mesaj gönderen enjeksiyon » 14 Ağu 2008 00:36

yollayın birbiriğize aldığız canonları yollayın çapraz yeri yeri... :) şu avatardaki resmim(resim denmez fotograf) hali ahvalimdir...
şimdi daha çok seviyorum seni hayat, hadi...

Kullanıcı avatarı
kaydıraklıyılan
Alien
Mesajlar: 771
Kayıt: 01 Mar 2008 23:24

Mesaj gönderen kaydıraklıyılan » 15 Ağu 2008 15:39

Aklım hep d200 deydi ama forumda ve çevrede herkes 40 d de ısrarlı. Benimde canım çekti ve eylül gibi makina alıcağımdan 40 d de karar kıldım.
İlk olarak bir kaç sorum olcak.

Makinayı Amerikadan getirticem. Makinanın Amerikadan gelmesi bir sorun yaratır mı benim için ? (ingilizcem yok) Tanıdık getircek.
Alıcağım ikili şu şekilde http://www.bhphotovideo.com/c/product/5 ... gital.html
Kameranın yanında verilen lens iyi mi ? Yoksa sadece body i alıp kalan para ile daha iyi bir lens alabilirmiyim ?
Ytl bazında fiyatı 1,356 (40d+28-135mm lens)

Kullanıcı avatarı
Düd
Big Lebowski
Mesajlar: 7394
Kayıt: 16 Nis 2006 19:22
Konum: İstanbul
İletişim:

Mesaj gönderen Düd » 15 Ağu 2008 16:16

Amerika'dan gelmesinin tek problemi garanti problemleri olacaktır. Kit lensleri neredeyse hiçbir zaman süper kaliteli olmaz. Ama seni başlangıçta idare edecektir.

Odak uzunluğu değerleri yanlarında diyafram değerleri yazmadığında hiçbir şey ifade etmez bu arada (fiyat/performans oranı vermek açısından).
Bildiğim kadarının, anlatabildiğim kadarı.. Eylem Planı.
Ömrünüzde duymadığınız bir sporla ilgili Türkiye'de ve dünyada neler yaşanıyor diye meraktan çatlıyorsanız Laff Ultimate'a beklerim.

Kullanıcı avatarı
kaydıraklıyılan
Alien
Mesajlar: 771
Kayıt: 01 Mar 2008 23:24

Mesaj gönderen kaydıraklıyılan » 15 Ağu 2008 16:23

Peki. Sadece body alsam. Ayrıyetten 250 dolar daha param kalıcak. 28-135mm lensten daha iyi bir lens alabilirmiyim sence ? Alabilirsemde model rica edicem. :oops:

Kullanıcı avatarı
enjeksiyon
Braveheart
Mesajlar: 1453
Kayıt: 23 May 2008 11:01
Konum: istanbul

Mesaj gönderen enjeksiyon » 15 Ağu 2008 16:24

o konulara iç girme bence
şimdi daha çok seviyorum seni hayat, hadi...

Cevapla

“Fotoğraf Makineleri” sayfasına dön