İlk Cafe performans...
 
Bildirimler
Tümünü temizle

Yeni siteye ilk kez gelen eski üyelerin, giriş yapabilmek için şifrelerini sıfırlamaları gerekiyor.

Şifre sıfırlamak için buraya tıklayın

İlk Cafe performansımın son yarım saati. Halo Stendap 🙂

Sayfa 1 / 2
halostendap
(@halostendap)
William Wallace

insta https://www.instagram.com/napiyonlan_

Alıntı
Başlığı açan Gönderildi : 15/04/2017 11:09 pm
paciente
(@paciente)
Barry Lyndon Moderator

Sahneye adım attın artık hayırlı olsun:) eğlenceli olmuş.

CevapAlıntı
Gönderildi : 16/04/2017 1:09 am
halostendap
(@halostendap)
William Wallace

sağolasın hocam 🙂 umarım dediğin gibi olur 🙂

insta https://www.instagram.com/napiyonlan_

CevapAlıntı
Başlığı açan Gönderildi : 16/04/2017 1:31 am
halostendap
(@halostendap)
William Wallace

eskiden yapma, olmamış filan bi yorum geliyodu en azından.

insta https://www.instagram.com/napiyonlan_

CevapAlıntı
Başlığı açan Gönderildi : 18/04/2017 5:14 am
İstanbul-34
(@istanbul-34)
Jack Torrance

Facebook'tan takip ediyorum ben de, evden ve ofisten de tıkladım izlenme sayısı artsın diye. 🙂 Bu iş her şeyden önce cesaret işi, benim cesaret edemeyeceğim bir konuda seni eleştirmem doğru olmaz diye düşünüyorum, ama küçük bir eleştirim olacak yine de. 😀 Akıcılığı biraz daha hızlı sağlamalısın, seçtiğin konular ve tarzın güzel bence, yalnız ağır ilerliyor sanki. İstanbul'da küçük bir kafem var, yolun bu taraflara düşerse bize de küçük bir gösteri yaparsın herhalde. 🙂 En azından güzel bir kamera ve açıyla daha kaliteli bir çekim yaparız. 🙂

CevapAlıntı
Gönderildi : 18/04/2017 4:00 pm
trivela
(@trivela)
Leon

Valla ben güldüm. İşte hepsini izlemedim. Evde kalanı devam ederim ama ilk kısmı komikti. (ilk 2 dakka hariç 🙂 toplam 10 dakika izledim. Özellikle kendini gömdüğün kısımlar. 🙂

CevapAlıntı
Gönderildi : 18/04/2017 7:32 pm
halostendap
(@halostendap)
William Wallace

Facebook'tan takip ediyorum ben de, evden ve ofisten de tıkladım izlenme sayısı artsın diye. 🙂 Bu iş her şeyden önce cesaret işi, benim cesaret edemeyeceğim bir konuda seni eleştirmem doğru olmaz diye düşünüyorum, ama küçük bir eleştirim olacak yine de. 😀 Akıcılığı biraz daha hızlı sağlamalısın, seçtiğin konular ve tarzın güzel bence, yalnız ağır ilerliyor sanki. İstanbul'da küçük bir kafem var, yolun bu taraflara düşerse bize de küçük bir gösteri yaparsın herhalde. 🙂 En azından güzel bir kamera ve açıyla daha kaliteli bir çekim yaparız. 🙂

çok teşekkür ederim. tabiiki yaparım. gözüm başım üstüne, faceden mesaj at. ayrıntılı konuşalım 😀
Valla ben güldüm. İşte hepsini izlemedim. Evde kalanı devam ederim ama ilk kısmı komikti. (ilk 2 dakka hariç 🙂 toplam 10 dakika izledim. Özellikle kendini gömdüğün kısımlar. 🙂

eyvallah. çok sevindim. stendapın başında tespit kastım salak gibi. o da beni kastı. o yüzden -bu perşembe yine yapıcaz- stendapın başını değiştiriyorum 🙂 güzel tespit yaptın demeye çalışıyorum yani 🙂

insta https://www.instagram.com/napiyonlan_

CevapAlıntı
Başlığı açan Gönderildi : 18/04/2017 9:09 pm
Dnd
 Dnd
(@dnd)
Mad Max

İzleyen varsa anlat , izleyen kalmazsa demekki bu işi beceremiyorsun.

Mizah talep gördüğü sürece mizahtir, bugün cem yılmaz i bile komik bulmayan insan var sonuçta bu yüzden yoruma gerek yok .

CevapAlıntı
Gönderildi : 18/04/2017 10:13 pm
halostendap
(@halostendap)
William Wallace

İzleyen varsa anlat , izleyen kalmazsa demekki bu işi beceremiyorsun.

Mizah talep gördüğü sürece mizahtir, bugün cem yılmaz i bile komik bulmayan insan var sonuçta bu yüzden yoruma gerek yok .

güzel ve doğru bi bakış açısı. izleyicisiz bi şeye de benzemiyo zaten. o komedi ruhunu veren izleyicinin kendisi. boş bi beden gibi kalıyosun onlarsız.

insta https://www.instagram.com/napiyonlan_

CevapAlıntı
Başlığı açan Gönderildi : 18/04/2017 11:01 pm
spidervis
(@spidervis)
Barry Lyndon Admin

30 dakika deyince uzun geliyor. O yüzden izlemek için hep sonraya bıraktım ben. Opera'nın videoları pop-up şeklinde açma özelliği olmasa belki yine izlemezdim. Yarım saat dersen belki benim gibilere izletmen daha kolay olur.
Tam neresiydi hatırlamıyorum fakat ikinci yarıda olsa gerek, ben de gülümsedim. İlk videolarını izlediğimde yanlış yoldasın gibi gelmişti bana ama olmuş bu 🙂 Bence ufak ufak markalaşmaya git. Misal, anlatırken arkanda Halo Stendap yazan bir pankart, çelenk, afiş vs. olsa bir de karakalem bile olsa gözlüklü, kare kafalı bi adamın profil resmi olsa daha çok akılda kalırsın. Kare kafalı derken yanlış anlaşılmasın, komik olur ve çizimi de kolaydır diye öyle dedim. Şahsına münhasır birkaç hareket, slogan vb. de iyi olur. Örneğin, özgüven basma hareketin. Bir de sanıyorum gerçekte olmayan hiçbir şey anlatmıyorsun. Başkalarından izlediğim kadarıyla bence araya abartılı ve yalan hikayeler de eklemelisin.

Kolay gelsin.

CevapAlıntı
Gönderildi : 18/04/2017 11:10 pm
halostendap
(@halostendap)
William Wallace

30 dakika deyince uzun geliyor. O yüzden izlemek için hep sonraya bıraktım ben. Opera'nın videoları pop-up şeklinde açma özelliği olmasa belki yine izlemezdim. Yarım saat dersen belki benim gibilere izletmen daha kolay olur.
Tam neresiydi hatırlamıyorum fakat ikinci yarıda olsa gerek, ben de gülümsedim. İlk videolarını izlediğimde yanlış yoldasın gibi gelmişti bana ama olmuş bu 🙂 Bence ufak ufak markalaşmaya git. Misal, anlatırken arkanda Halo Stendap yazan bir pankart, çelenk, afiş vs. olsa bir de karakalem bile olsa gözlüklü, kare kafalı bi adamın profil resmi olsa daha çok akılda kalırsın. Kare kafalı derken yanlış anlaşılmasın, komik olur ve çizimi de kolaydır diye öyle dedim. Şahsına münhasır birkaç hareket, slogan vb. de iyi olur. Örneğin, özgüven basma hareketin. Bir de sanıyorum gerçekte olmayan hiçbir şey anlatmıyorsun. Başkalarından izlediğim kadarıyla bence araya abartılı ve yalan hikayeler de eklemelisin.

Kolay gelsin.

abi şaka yapamıyorum diye daha o hikayeleri eklemiyorum 😀 şaka yapamayan adamın stendap yapmaya çalışması da ayrı bi trajedi 😀 yolun başındayım. umarım anlatımım gelişir, gerçek hikayenin yanında şaka da anlatabilirim. ben de çok memnun değilim neticede kendimden ama az biraz da olsa gelişimi görmek güzel. sizin bunu görmeniz daha da güzel 🙂

not: başlığı düzelttim. diğer afiş vs. meselesini bi araştırayım.

insta https://www.instagram.com/napiyonlan_

CevapAlıntı
Başlığı açan Gönderildi : 18/04/2017 11:20 pm
MimFilm
(@mimfilm)
Forrest Gump

Şşu da bitsin kapatıyorum artık" diye diye hepsini izledim. Bir şekilde beni bağladı kendisine. Yani biraz ağır, kesintili yerler var tabii, ama çok güzel şakalar da var. Bence güzel şeyler olacak...

ben kuzeyemir

CevapAlıntı
Gönderildi : 19/04/2017 12:25 am
halostendap
(@halostendap)
William Wallace

Şşu da bitsin kapatıyorum artık" diye diye hepsini izledim. Bir şekilde beni bağladı kendisine. Yani biraz ağır, kesintili yerler var tabii, ama çok güzel şakalar da var. Bence güzel şeyler olacak...

sağolasın abi 🙂 umarım olur. olmasa da çabalamak olsun diye uğraşmak güzel 🙂

insta https://www.instagram.com/napiyonlan_

CevapAlıntı
Başlığı açan Gönderildi : 19/04/2017 12:43 am
Dnd
 Dnd
(@dnd)
Mad Max

Ben sana bi stand up yazayım birde onu dene bence hazır sahne bulma imkanın var .
Anlatımı gelistirdin mi olur bu iş .

CevapAlıntı
Gönderildi : 19/04/2017 2:47 pm
halostendap
(@halostendap)
William Wallace

Ben sana bi stand up yazayım birde onu dene bence hazır sahne bulma imkanın var .
Anlatımı gelistirdin mi olur bu iş .

olur, ama ezber çok kötü benim. hemen çıkaramayabilirim. face hesabını özelden atayım, konuşalım.

insta https://www.instagram.com/napiyonlan_

CevapAlıntı
Başlığı açan Gönderildi : 19/04/2017 9:10 pm
Sayfa 1 / 2
Paylaş: